Київські дизайнери випустили футболки для тих, хто почувається місцевим. Про що йдеться?
У липні та серпні серія поповниться новими принтами.
У липні та серпні серія поповниться новими принтами.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Шоурум SIL’ та учасники ініціативи #newkyivlogo випустили серію футболок, які позначають »любов та ментальну приналежність до Києва».
«Головна мета цієї футболки і колаборації для нас – в комунікації, любові до місця, яке вважаєш своїм», – розповіда співзасновниця бренду SIL’ Марія Якнюнас.
Автором ідеї вказують куратора школи Projector Олександра Трегуба. В одному зі своїх дописів він зазначав, що реальний логотип Києва не прижився, натомість символ каштана залишається модним та прийнятним.
Пояснюють, що дизайнер Дмитро Буланов розвинув цю ідею в ініціативу #newkyivlogo: зобразив каштан, а Катерина Яцушек зробила літери до слова KYIV. Знак віддали у вільне користування. Згодом шоурум SIL’ запропонував колаборацію.
Так, на внутрішньому боці футболок надрукували меседжі від кожного з учасників проекту. В них пояснюється, що значить почуватися київським локалом. Сам автор ідеї альтернативного логотипу Олександр Трегуб зазначає зокрема, що Київ не є другим Берліном.
«Цієї весни я, під час спілкування з людьми бренду, відчула, що бути локалом – це відчувати зв’язок з місцем, з людьми, з простором міста. Вміти подорожувати Києвом під час побутової експедиції на “Нову пошту”, відчувати шкірою, а потім бачити мозком, що одні простори закрилися інші – з’явилися. Бути локалом – це розказати іноземцям про найкрутіші місця, нові, унікальні, наставити геоміток в їхніх навігаторах і – дивувати новим Києвом».
В липні анонсують серію чорних футболок, а в серпні – колаборації з відомими локалами та артистами візуального мистецтва.
Нагадаємо, також у Києві створили одяг з мапою міста, з пам’ятками столичного модернізму, також футболки про Київ випустив Вова Воротньов.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті