Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Шоурум SIL’  та учасники ініціативи #newkyivlogo випустили серію футболок, які позначають »любов та ментальну приналежність до Києва».

«Головна мета цієї футболки і колаборації для нас – в комунікації, любові до місця, яке вважаєш своїм», – розповіда співзасновниця бренду SIL’ Марія Якнюнас.

Автором ідеї вказують куратора школи Projector Олександра Трегуба. В одному зі своїх дописів він зазначав, що реальний логотип Києва не прижився, натомість символ каштана залишається модним та прийнятним.

Зображення: Alexander Tregub / facebook

Пояснюють, що дизайнер Дмитро Буланов розвинув цю ідею в ініціативу #newkyivlogo: зобразив каштан, а Катерина Яцушек зробила літери до слова KYIV. Знак віддали у вільне користування. Згодом шоурум SIL’ запропонував колаборацію.

Так, на внутрішньому боці футболок надрукували меседжі від кожного з учасників проекту. В них пояснюється, що значить почуватися київським локалом. Сам автор ідеї альтернативного логотипу Олександр Трегуб зазначає зокрема, що Київ не є другим Берліном.

«Цієї весни я, під час спілкування з людьми бренду, відчула, що бути локалом – це відчувати зв’язок з місцем, з людьми, з простором міста. Вміти подорожувати Києвом під час побутової експедиції на “Нову пошту”, відчувати шкірою, а потім бачити мозком, що одні простори закрилися інші – з’явилися. Бути локалом – це розказати іноземцям про найкрутіші місця, нові, унікальні, наставити геоміток в їхніх навігаторах і – дивувати новим Києвом».

В липні анонсують серію чорних футболок, а в серпні – колаборації з відомими локалами та артистами візуального мистецтва.

Нагадаємо, також у Києві створили одяг з мапою міста, з пам’ятками столичного модернізму, також футболки про Київ випустив Вова Воротньов.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button