Київські дизайнери випустили футболки для тих, хто почувається місцевим. Про що йдеться?
У липні та серпні серія поповниться новими принтами.
У липні та серпні серія поповниться новими принтами.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Шоурум SIL’ та учасники ініціативи #newkyivlogo випустили серію футболок, які позначають »любов та ментальну приналежність до Києва».
«Головна мета цієї футболки і колаборації для нас – в комунікації, любові до місця, яке вважаєш своїм», – розповіда співзасновниця бренду SIL’ Марія Якнюнас.
Автором ідеї вказують куратора школи Projector Олександра Трегуба. В одному зі своїх дописів він зазначав, що реальний логотип Києва не прижився, натомість символ каштана залишається модним та прийнятним.
Пояснюють, що дизайнер Дмитро Буланов розвинув цю ідею в ініціативу #newkyivlogo: зобразив каштан, а Катерина Яцушек зробила літери до слова KYIV. Знак віддали у вільне користування. Згодом шоурум SIL’ запропонував колаборацію.
Так, на внутрішньому боці футболок надрукували меседжі від кожного з учасників проекту. В них пояснюється, що значить почуватися київським локалом. Сам автор ідеї альтернативного логотипу Олександр Трегуб зазначає зокрема, що Київ не є другим Берліном.
«Цієї весни я, під час спілкування з людьми бренду, відчула, що бути локалом – це відчувати зв’язок з місцем, з людьми, з простором міста. Вміти подорожувати Києвом під час побутової експедиції на “Нову пошту”, відчувати шкірою, а потім бачити мозком, що одні простори закрилися інші – з’явилися. Бути локалом – це розказати іноземцям про найкрутіші місця, нові, унікальні, наставити геоміток в їхніх навігаторах і – дивувати новим Києвом».
В липні анонсують серію чорних футболок, а в серпні – колаборації з відомими локалами та артистами візуального мистецтва.
Нагадаємо, також у Києві створили одяг з мапою міста, з пам’ятками столичного модернізму, також футболки про Київ випустив Вова Воротньов.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті