Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Шоурум SIL’  та учасники ініціативи #newkyivlogo випустили серію футболок, які позначають »любов та ментальну приналежність до Києва».

«Головна мета цієї футболки і колаборації для нас – в комунікації, любові до місця, яке вважаєш своїм», – розповіда співзасновниця бренду SIL’ Марія Якнюнас.

Автором ідеї вказують куратора школи Projector Олександра Трегуба. В одному зі своїх дописів він зазначав, що реальний логотип Києва не прижився, натомість символ каштана залишається модним та прийнятним.

Зображення: Alexander Tregub / facebook

Пояснюють, що дизайнер Дмитро Буланов розвинув цю ідею в ініціативу #newkyivlogo: зобразив каштан, а Катерина Яцушек зробила літери до слова KYIV. Знак віддали у вільне користування. Згодом шоурум SIL’ запропонував колаборацію.

Так, на внутрішньому боці футболок надрукували меседжі від кожного з учасників проекту. В них пояснюється, що значить почуватися київським локалом. Сам автор ідеї альтернативного логотипу Олександр Трегуб зазначає зокрема, що Київ не є другим Берліном.

«Цієї весни я, під час спілкування з людьми бренду, відчула, що бути локалом – це відчувати зв’язок з місцем, з людьми, з простором міста. Вміти подорожувати Києвом під час побутової експедиції на “Нову пошту”, відчувати шкірою, а потім бачити мозком, що одні простори закрилися інші – з’явилися. Бути локалом – це розказати іноземцям про найкрутіші місця, нові, унікальні, наставити геоміток в їхніх навігаторах і – дивувати новим Києвом».

В липні анонсують серію чорних футболок, а в серпні – колаборації з відомими локалами та артистами візуального мистецтва.

Нагадаємо, також у Києві створили одяг з мапою міста, з пам’ятками столичного модернізму, також футболки про Київ випустив Вова Воротньов.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button