Glovo прокоментувала випадок із кур’єром, який побив перехожого
У компанії заявили, що «кур’єри є незалежними суб’єктами», але проходять інструктаж.
У компанії заявили, що «кур’єри є незалежними суб’єктами», але проходять інструктаж.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Скріншот з відео Киев Оперативный
Компанія Glovo, яка спеціалізується на доставці, прокоментувала «Хмарочосу» ситуацію з конфліктом між кур’єром сервісу та перехожим.
Компанія заявила, що вважає поведінку кур’єра абсолютно неприпустимою, і докладає «максимум зусиль для вирішення даного інциденту».
«Кур’єри є незалежними суб’єктами, які приєднуються і співпрацюють з платформою Glovo. На сесіях по відбору та підключенню кур‘єрів ми обов’язково проводимо екзамен щодо знання правил дорожнього руху, а також проводимо сесії на теми прийнятної поведінки, стандартів сервісу та спілкування з клієнтами», – повідомила прес-служба Glovo.
Нагадаємо, четвертого липня у Києві кур’єр Glovo заїхав у підземний перехід на скутері та побив пішохода за зауваження. Конфлікт потрапив на відео.
Читайте також: Як насправді працюють Glovo і UberEats, та як ці компанії впливають на розвиток міста
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті