Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Скріншот з відео Киев Оперативный

Компанія Glovo, яка спеціалізується на доставці, прокоментувала «Хмарочосу» ситуацію з конфліктом між кур’єром сервісу та перехожим.

Компанія заявила, що вважає поведінку кур’єра абсолютно неприпустимою, і докладає «максимум зусиль для вирішення даного інциденту».

«Кур’єри є незалежними суб’єктами, які приєднуються і співпрацюють з платформою Glovo. На сесіях по відбору та підключенню кур‘єрів ми обов’язково проводимо екзамен щодо знання правил дорожнього руху, а також проводимо сесії на теми прийнятної поведінки, стандартів сервісу та спілкування з клієнтами», – повідомила прес-служба Glovo.

Нагадаємо, четвертого липня у Києві кур’єр Glovo заїхав у підземний перехід на скутері та побив пішохода за зауваження. Конфлікт потрапив на відео.

Читайте також: Як насправді працюють Glovo і UberEats, та як ці компанії впливають на розвиток міста

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button