Glovo прокоментувала випадок із кур’єром, який побив перехожого
У компанії заявили, що «кур’єри є незалежними суб’єктами», але проходять інструктаж.
У компанії заявили, що «кур’єри є незалежними суб’єктами», але проходять інструктаж.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія Glovo, яка спеціалізується на доставці, прокоментувала «Хмарочосу» ситуацію з конфліктом між кур’єром сервісу та перехожим.
Компанія заявила, що вважає поведінку кур’єра абсолютно неприпустимою, і докладає «максимум зусиль для вирішення даного інциденту».
«Кур’єри є незалежними суб’єктами, які приєднуються і співпрацюють з платформою Glovo. На сесіях по відбору та підключенню кур‘єрів ми обов’язково проводимо екзамен щодо знання правил дорожнього руху, а також проводимо сесії на теми прийнятної поведінки, стандартів сервісу та спілкування з клієнтами», – повідомила прес-служба Glovo.
Нагадаємо, четвертого липня у Києві кур’єр Glovo заїхав у підземний перехід на скутері та побив пішохода за зауваження. Конфлікт потрапив на відео.
Читайте також: Як насправді працюють Glovo і UberEats, та як ці компанії впливають на розвиток міста
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті