Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Скріншот з відео Киев Оперативный

Компанія Glovo, яка спеціалізується на доставці, прокоментувала «Хмарочосу» ситуацію з конфліктом між кур’єром сервісу та перехожим.

Компанія заявила, що вважає поведінку кур’єра абсолютно неприпустимою, і докладає «максимум зусиль для вирішення даного інциденту».

«Кур’єри є незалежними суб’єктами, які приєднуються і співпрацюють з платформою Glovo. На сесіях по відбору та підключенню кур‘єрів ми обов’язково проводимо екзамен щодо знання правил дорожнього руху, а також проводимо сесії на теми прийнятної поведінки, стандартів сервісу та спілкування з клієнтами», – повідомила прес-служба Glovo.

Нагадаємо, четвертого липня у Києві кур’єр Glovo заїхав у підземний перехід на скутері та побив пішохода за зауваження. Конфлікт потрапив на відео.

Читайте також: Як насправді працюють Glovo і UberEats, та як ці компанії впливають на розвиток міста

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button