Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Зображення: facebook.com/Ukrzaliznytsia

«Укрзалізниця» за умови підтримки міста готова повернути на свій баланс міську електричку та інтегрувати її в проект Kyiv City Express, повідомляє прес-служба компанії.

Це повідомлення з’явилося після того, як четвертого липня «Київпастранс» вчергове скасував деякі рейси електрички. Цього разу було скасовано дев’ять ранкових рейсів. В «Укрзалізниці» назвали ситуацію критичною.

10 поїздів київської електрички було передано Київпастрансу у 2012 році. Укрзалізниця хоче повернути міську електричку і провести повне її оновлення, а також створити якісне приміське сполучення в рамках проекту Kyiv City Express.

«Ми пропонуємо Київпастрансу повернути нам ці поїзди та виділити на їх відновлення 500 млн грн, 50 млн грн на кожний. Цих коштів буде достатньо, щоб провести капітальний ремонт. Фактично це ті кошти, які місто витрачає щороку на утримання цих поїздів. Подальші витрати та організацію роботи ми беремо на себе», – повідомив директор Південно-Західної залізниці Роман Веприцький.

Проект Kyiv City Express планують реалізувати впродовж 2019-2021 років. Він передбачає модернізацію 343-кілометрової залізничної мережі, яка сполучить 46 станцій Київського регіону.

Зокрема, міська електричка з’єднає броварський, білоцерківський, трипільський та бориспільський напрямки. Це має полегшити життя мешканців міст-супутників.

За попередніми підрахунками, завдяки такій організації сполучення «Укрзалізниця» зможе щодня перевозити 80 тисяч пасажирів на день або ж близько 20 млн пасажирів на рік.

Вартість цього проекту наразі складає декілька мільярдів гривень.

«Це має бути проект з фінансуванням з бюджету Києва та міст-сателітів столиці. Ми успішно запустили бориспільський експрес і розуміємо, що є нагальна потреба повного якісного оновлення приміського сполучення Київського вузла», — додають у компанії.

Нагадаємо, у Київпастрансі пояснювали незадовільну роботу електрички повною зношеністю колісних пар. Раніше ці деталі виготовляли в Росії та на території Донбасу, яку зараз окуповано. Крім того, у нарікали на брак локомотивних бригад. У лютому в соцмережах поширювали фото і відео, як пасажири їхали чіпляючись за вагони електрички через скасування рейсів у годину пік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button