Uklon, Uber, Bolt та інші сервіси пропонують реформувати ринок таксі. Як саме?
Для водіїв пропонують запровадити ліцензію – «токен», який коштуватиме 2500 гривень на рік.
Для водіїв пропонують запровадити ліцензію – «токен», який коштуватиме 2500 гривень на рік.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
11 липня Офіс ефективного регулювання, Uklon, Uber, Bolt та інші учасники ринку перевезень презентували концепцію реформування ринку таксі «Поїдемо по-новому». Зокрема, розроблено законопроєкт, основою якого стала Зелена книга «Ринок послуг таксі».
Автори проєкту вважають, що через застарілі норми близько 200 тисяч водіїв в Україні працюють нелегально, а всі служби таксі працюють як інформаційні сервіси.
Як пояснює AIN.UA, законопроєкт пропонує запровадити нові категорії перевізників. Автомобільний індивідуальний перевізник працюватиме з усіма сервісами, такими як Uklon, Uber і Bolt. Автомобільний самозайнятий перевізник буде повністю самостійним.
В обох випадках це фізична особа, яка возить пасажирів на замовлення на комерційній основі. Вона має отримати спеціальну ліцензію – токен. Фактично це податок на діяльність.
Токен діятиме один місяць або один рік. Вартість річної ліцензії дорівнюватиме мінімальній заплатні, для власників електрокарів – удвічі менше. На перші два роки пропонують продавати ліцензії по 2500 гривень.
За словами представника Uklon Сергія Смуся, запровадження токенів поповнить державний бюджет на суму до пів мільярда гривень у перший рік.
Видання вказує, що за нинішніми нормами, перевезення може здійснюватися лише за письмово згодою між водієм і пасажиром. Проєкт передбачає можливіть легального замовлення поїздки онлайн або телефоном.
Також законопроєкт запроваджує поняття карпулінгу – спільні поїздки на легковому автомобілі, коли водій не має наміру отримати вигоду, а пасажири (не більше чотирьох осіб) покривають частину витрат.
Проєкт закону запропонують на розгляд Верховної Ради.
Читайте також: Дослідження виявило, що Uber є одним із головних чинників заторів у Торонто
Нагадаємо, Uklon, Uber, Bolt відмовилися від співпраці з водіями автомобілів на єврономерах.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті