Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23586 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

11 липня Офіс ефективного регулювання, Uklon, Uber, Bolt та інші учасники ринку перевезень презентували концепцію реформування ринку таксі «Поїдемо по-новому». Зокрема, розроблено законопроєкт, основою якого стала Зелена книга «Ринок послуг таксі».

Автори проєкту вважають, що через застарілі норми близько 200 тисяч водіїв в Україні працюють нелегально, а всі служби таксі працюють як інформаційні сервіси.

Як пояснює AIN.UA, законопроєкт пропонує запровадити нові категорії перевізників. Автомобільний індивідуальний перевізник працюватиме з усіма сервісами, такими як Uklon, Uber і Bolt. Автомобільний самозайнятий перевізник буде повністю самостійним.

В обох випадках це фізична особа, яка возить пасажирів на замовлення на комерційній основі. Вона має отримати спеціальну ліцензію – токен. Фактично це податок на діяльність.

Токен діятиме один місяць або один рік. Вартість річної ліцензії дорівнюватиме мінімальній заплатні, для власників електрокарів – удвічі менше. На перші два роки пропонують продавати ліцензії по 2500 гривень.

За словами представника Uklon Сергія Смуся, запровадження токенів поповнить державний бюджет на суму до пів мільярда гривень у перший рік.

Видання вказує, що за нинішніми нормами, перевезення може здійснюватися лише за письмово згодою між водієм і пасажиром. Проєкт передбачає можливіть легального замовлення поїздки онлайн або телефоном.

Також законопроєкт запроваджує поняття карпулінгу – спільні поїздки на легковому автомобілі, коли водій не має наміру отримати вигоду, а пасажири (не більше чотирьох осіб) покривають частину витрат.

Проєкт закону запропонують на розгляд Верховної Ради.

Читайте також: Дослідження виявило, що Uber є одним із головних чинників заторів у Торонто

Нагадаємо, Uklon, Uber, Bolt відмовилися від співпраці з водіями автомобілів на єврономерах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button