Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

11 липня Офіс ефективного регулювання, Uklon, Uber, Bolt та інші учасники ринку перевезень презентували концепцію реформування ринку таксі «Поїдемо по-новому». Зокрема, розроблено законопроєкт, основою якого стала Зелена книга «Ринок послуг таксі».

Автори проєкту вважають, що через застарілі норми близько 200 тисяч водіїв в Україні працюють нелегально, а всі служби таксі працюють як інформаційні сервіси.

Як пояснює AIN.UA, законопроєкт пропонує запровадити нові категорії перевізників. Автомобільний індивідуальний перевізник працюватиме з усіма сервісами, такими як Uklon, Uber і Bolt. Автомобільний самозайнятий перевізник буде повністю самостійним.

В обох випадках це фізична особа, яка возить пасажирів на замовлення на комерційній основі. Вона має отримати спеціальну ліцензію – токен. Фактично це податок на діяльність.

Токен діятиме один місяць або один рік. Вартість річної ліцензії дорівнюватиме мінімальній заплатні, для власників електрокарів – удвічі менше. На перші два роки пропонують продавати ліцензії по 2500 гривень.

За словами представника Uklon Сергія Смуся, запровадження токенів поповнить державний бюджет на суму до пів мільярда гривень у перший рік.

Видання вказує, що за нинішніми нормами, перевезення може здійснюватися лише за письмово згодою між водієм і пасажиром. Проєкт передбачає можливіть легального замовлення поїздки онлайн або телефоном.

Також законопроєкт запроваджує поняття карпулінгу – спільні поїздки на легковому автомобілі, коли водій не має наміру отримати вигоду, а пасажири (не більше чотирьох осіб) покривають частину витрат.

Проєкт закону запропонують на розгляд Верховної Ради.

Читайте також: Дослідження виявило, що Uber є одним із головних чинників заторів у Торонто

Нагадаємо, Uklon, Uber, Bolt відмовилися від співпраці з водіями автомобілів на єврономерах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button