Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: John Matychuk / unsplash

Експерт з економічних питань у сфері транспорту Дональд Шуп пояснив Vox, чому безкоштовні парковки нашкодять усім.

Вільне місце без лічильника на вулиці лише видається вільним – адже воно зводиться та утримується коштом усіх громадян. Так, стверджує Дональд Шуп, люди без автомобілів платять за те, що машину має хтось інший. У США вартість будівництва одного паркомісця на вулиці становить 1,750 доларів і потребує обслуговування вартістю 400 доларів щорічно.

Однак, як каже експерт, найбільша проблема полягає не в тому, що містяни сплачують своїм коштом потреби автомобілістів, а в тому, що такі парковки шкодять містам у великих масштабах.

Зокрема, безкоштовні парковки змушують людей кружляти містом, провокувати затори і спалювати зайвий бензин. Шуп виявив, що у 15 кварталах одного мікрорайону автівки щорічно витрачають 178 тисяч літрів бензину в пошуках паркомісця та викидують 730 тонн вуглекислого газу.

Також, адміністративні центри з безкоштовною парковкою приваблюють з передмість мешканців-автомобілістів: вони обирають роботу там, де залишати машину вигідно. Це впливає на завантаженість доріг та додає часу в дорозі, як було описано раніше.

Іншим аргументом проти безкоштовної парковки наводять те, що їх будують в надлишку і земля використовується нераціонально. Девелопери в США користуються даними не про справжній локальний попит на парковки, а приписами. Відтак, вони забудували парковками надто багато територій у невеликих містечках.

Насамкінець, безкоштовне паркування підвищує попит на забудову, орієнтовану на автомобілістів. Люди, які не мають автомобілів, зазвичай отримують меншу зарплату, тому потерпають від ринкових умов. Крім того, за чинних правил оподаткування в США, власник автомобіля завжди віддаватиме за парковку менше, ніж містянин без власної машини.

Читайте також: В США почали користуватися місцями на парковках як офісами (фото)

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button