Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23475 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Нові зупинки не відповідають вимогам інклюзивності, адже розміщені на підвищенні з кільком сходинками, які створюють зайві перешкоди. Пандус у них занадто вузький або взагалі відсутній. Таке рішення суперечить новим державним будівельним нормам. ДБН «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд»  набрали чинності 1 квітня 2019 року. 

«Зупинки громадського транспорту перетворилися на трони, на яких коронують міську недоступність! Нагадуємо, що доступно – не там, де роблять пандуси. Доступно – там, де не створюють додаткових бар’єрів і небезпеки для людей. А такі зупинки ускладнюють пересування містом для людей на візках, людей з дитячими візочками, літніх людей та взагалі усіх маломобільних груп населення», – зазначають в організації Доступно.UA.

Зупинка на вулиці Еспланадній поряд зі станцією метро «Палац Спорту»

Нові зупинки встановили поруч з уже наявними, які, до слова, сходинок не мають. Їх встановлюють приватні компанії за інвестиційним договором. Зокрема, за неінклюзивні зупинки на «Палаці спорту» та «Лівобережній» відповідає ТОВ «Київ Маркет Солюшн». У лютому 2018 року компанія стала одним із переможців інвестиційного конкурсу Департаменту економіки та інвестицій КМДА. Тоді «Київ Маркет Солюшн» отримали право встановити та згодом орендувати 644 зупинкових комплексів у місті. 

Детальніше: У Києві встановлять 900 нових зупинкових комплексів

Частина попередніх орендарів зупинок через «Союз інвесторів транспортної інфраструктури Києва» подали скаргу на порушення правил проведення цього конкурсу. Серед основних нарікань – зупинки були розподілені на конкурсні лоти дуже нерівномірно. До переліку включили зупинки, які вже мають орендарів, та території, де подібні комплекси встановити неможливо. Попри кілька судових позовів, результати конкурсу не були скасовані. 

Бордюр нової зупинки на вулиці Жилянській

З документів, наданих киянином Віталієм Селиком, схему облаштування зупинки затверджує КП «Київпастранс», а твердого покриття – районні КП ШЕУ (Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд). До слова, у середині липня заступник голови КМДА Дмитро Давтян наголосив на необхідності виконувати нові ДБН для директорів «Київавтодору», «Київпастрансу», «Київського метрополітену» та інших.  У окремому дорученні він також попросив надати пропозиції щодо приведення вже існуючих об’єктів до нових норм. 

Читайте також: Станцію метро «Святошин» перевірили на зручність. Які є переваги та зауваження?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button