Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23531 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Зупинка з подіумом біля метро «Дружби народів». Фото: Vasya Pick  

Нові зупинки громадського транспорту зі сходами порушують чинні будівельні норми, заявив заступник голови Міністерства регіонального розвитку Лев Парцхаладзе.

Фото зі сторінки facebook.com/lev.partskhaladze

Він наголосив, що оновлені ДБН про інклюзивність будівель є обов’язковими для виконання з квітня цього року.

«Не розумію, навіщо витрачати час і кошти на створення такої недоступної “доступності”, якщо можна все те ж зробити, але правильно», – пише Парцхаладзе.

Фото зі сторінки facebook.com/lev.partskhaladze

«Хмарочос» писав, звідки взялися нові зупинки зі сходами та вузькими незручними пандусами. Такі зупинки облаштували поріч із метро «Палац спорту», «Лівобережна», на вулицях Лятошинського, Іллєнка, Мілютенка, Урловській, Жилянській, Спортивній площі, проспекті Перемоги тощо.

«Змусимо це виправити. Поки займалися виборами, у Пастрансі вирішили влаштувати бізнес», – прокоментував заступник голови комісії Київради з питань бюджету Олесь Маляревич у коментах до допису Доступно.UA.

Фото зі сторінки facebook.com/lev.partskhaladze

Відео, зняте Ігорем Івановим, демонструє, що такі зупинки ускладнюють життя не лише людям із інвалідністю. Безбар’єрне середовище робить місто зручним для усіх пішоходів.

«Люди перетинають пішохідний перехід й упираються в гострі сходи. В їхньому житті стало на три сходинки більше. Просто так, на рівному місці», – пише автор відео.

https://www.facebook.com/IhorKevin/videos/10211336009515330

Крім того, до категорії маломобільних належить значна частка громадян: урбаністи кажуть про 20-25% населення міста. Це люди з важкими сумками й особливо з багажем на коліщатках, батьки з малюками на візках, малі діти, літні люди, люди з тимчасовими травмами тощо.

Чоловіку доведеться зійти з моноколеса через бар’єри на зупинці. Фото з підбірки Αλέξανδρος τόμος

Фото з підбірки Αλέξανδρος τόμος

Фото з підбірки Αλέξανδρος τόμος

Фото з підбірки Αλέξανδρος τόμος

Фото з підбірки Αλέξανδρος τόμος

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button