Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24979 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Презентація нових контейнерів перед КМДА. Усі фото: пресслужба КМДА

31 липня КМДА презентувала нову систему роздільного збору сміття. У Києві вже встановили майже 2500 окремих контейнерів для пластику, скла та паперу.

«Тобто близько третини будинків Києва вже сортують і розділяють сміття», – запевняє заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Нові контейнери та сміттєвоз

Сподіваються, що кількість сміття, яке щомісяця вивозять на полігон, зменшиться на 3 тисячі кубометрів (22 вантажних вагони поїзда).

Наразі з КМДА співпрацюють вісім перевізників сміття: «Київспецтранс», «Альфатер Київ», «Селтік», «Крамар-Еко», «Фірма «Володар-Роз», «Спецкомунтехніка», іще два – невідомі.

Брендовані машини компаній-перевізників сміття

Вони власними машинами забиратимуть сировину з контейнерів і відвозитимуть на сортувальні станції. Таких станцій у Києві п’ять. Звідти сировину досортовуватимуть і відправлятимуть на переробку.

Кияни можуть залишити заявку на встановлення роздільних баків для сміття за номером 1551 або звернувшись у Київкомунсервіс.

Водночас рух «Україна БЕЗ сміття» побоюється, що через слабку інформаційну кампанію містяни недостатньо добре сортуватимуть сміття. Якщо в контейнери потраплятиме органіка, це зведе нанівець всю задумку.

Це ризик підсилює зовнішній вигляд баків – вони виглядають як звичайні сміттєві, вважають активісти.

Сміттєвий бак

Також важливо слідкувати за тим, щоб різні контейнери розвантажували різні машини. Пантелеєв запевняв, що у КМДА існує «принципова домовленість» із перевізниками, що таку практику буде припинено. Зокрема, для контролю сміттєвози обладнають GPS-датчиками.

«Наскільки ми зрозуміли, механізму контролю якості досортування і того, куди саме буде передана вторсировина, у КМДА немає. Це все лишається на совісті перевізників», – зазначають представники ініціативи.

Бляшанки на сортувальній станції

Крім того, в «Україні БЕЗ сміття» не розуміють, як можна буде отримати точні дані про кількість зібраної вторсировини. Активісти вважають, що краще було б вивозити усе сміття на одну єдину сортувальну лінію Київкомунсервіса і вже там обробляти. Це б дозволило місту одержувати кошти від продажу вторсировини.

Папір на сортувальній станції

Читайте також: 10 країн, що виробляють найбільше сміття на душу населення. Україна на 9 місці

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button