Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Bird / Facebook

Проїзд електросамокатомами не поліпшує стан довкілля у місті, поки їхня кількість не досягає певного рівня. Про це для видання Fast Company розповідає професорка з проєктування довкілля Джеремія Джонсон. Дослідження проводили у штаті Північна Кароліна.

Щоб розібратися, який екологічний слід залишає один електросамокат з шеринг-сервісу, Джеремія зі студентами дослідила його елементи. Один електроскутер містить: шість кілограмів алюмінію, кілограмовий літій-іонний акумулятор, електричний двигун та безліч пластикових дрібних елементів. Ці елементи забруднюють довкілля на етапах добування руди в шахті та безпосереднього виготовлення.

Читайте також: Насправді біопластик, електромобілі та веганська дієта не врятують планету. Пояснюємо, чому

Стверджують, що негативні наслідки від виробництва електросамоката в розрахунку на милю пересування вдвічі перевищують користь від їзди на ньому. Вплив збільшується через недосконалість роботи шейринг-мереж у містах: по-перше, електросамокати збирають щодня декілька автомобілів (такі заїзди становлять 40% від екологічного сліду електросамоката); по-друге, самокати вивозять на непотрібну підзарядку – група Джонсон виявила, що принаймні в одному районі один з шести скутерів наприкінця дня заряджений на 95%.

Читайте також: Жителі двох міст в Каліфорнії обурені навалою електросамокатів

Також Джонсон спирається на дослідження у місті Портленд, яке показує, що послугами оренди електросамокатів користується максимум третина мешканців. Ці люди не завжди відмовляються від поїздок автомобілем і створюють додаткові викиди через заміну електросамокатом подорожі на громадському транспорті, велосипеді чи пішки. За такого співвідношення електросамокати не компенсують екологічний слід, а лише посилюють його. Однак якщо електросамокатами користуватимуться дві третини містян, то у дослідників з’явиться привід розраховувати на зменшення автомобільного екологічного сліду через зменшення кількості поїздок на автівці.

Наприкінці додають, що і мережу електросамокатів можна зробити більш сталою. Зокрема, виробникам радять розробляти витриваліші моделі, логістам – забирати самокати на більш оптимізованих автівках, а містам – дозволити автівкам забирати самокати лише коли вони потребуватимуть підзарядки.

Читайте також: Сервіси оренди транспорту – майбутнє міст чи тимчасові іграшки?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button