Київські дизайнери випустили чашки з альтернативним логотипом Києва – каштаном
Їхній тираж лімітований.
Їхній тираж лімітований.
Всі фото: ініціатива #newkyivlogo
Київські дизайнери, які просувають альтернативний логотип міста Києва, випустили з ним серію чашок.
До руху #newkyivlogo приєднався український виробник домашнього декору та канцелярії Orner. Йому належить дизайн чашок, а безспосередньо виробництвом посуду займалася компанія Rezon.
«Ми вирішили підтримали цю ідею, бо у кожного з нас є своє місце в Києві, куди хочеться повертатися. Тепер кожен зможе згадати “свій” Київ у будь-який момент за чашкою кави або чаю. Чи поділитися ним із друзями», – розповідають в Orner.
Всього виготовили 100 чашок. Їх можна придбати на сайті та в шоурумі бренду на вулиці Олеся Гончара, 14/26.
Раніше ініціативу підтримав київський шоурум SIL’, випустивши футболки з альтернативним логотипом Києва.
Авторами ініціативи #newkyivlogo стали співзасновник та куратори школи Projector: Олександр Трегуб, Дмитро Буланов та Катерина Яцушек. Трегуб зазначав, що реальний логотип Києва не прижився, натомість символ каштана залишається модним та прийнятним. У серпні команда збирається випустити колаборації з відомими любителями київської локальності та артистами візуального мистецтва.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті