Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Всі фото: ініціатива #newkyivlogo

Київські дизайнери, які просувають альтернативний логотип міста Києва, випустили з ним серію чашок.

До руху #newkyivlogo приєднався український виробник домашнього декору та канцелярії Orner. Йому належить дизайн чашок, а безспосередньо виробництвом посуду займалася компанія Rezon.

«Ми вирішили підтримали цю ідею, бо у кожного з нас є своє місце в Києві, куди хочеться повертатися. Тепер кожен зможе згадати “свій” Київ у будь-який момент за чашкою кави або чаю. Чи поділитися ним із друзями», – розповідають в Orner.

Всього виготовили 100 чашок. Їх можна придбати на сайті та в шоурумі бренду на вулиці Олеся Гончара, 14/26.

Раніше ініціативу підтримав київський шоурум SIL’, випустивши футболки з альтернативним логотипом Києва.

Авторами ініціативи #newkyivlogo стали співзасновник та куратори школи Projector: Олександр Трегуб, Дмитро Буланов та Катерина Яцушек. Трегуб зазначав, що реальний логотип Києва не прижився, натомість символ каштана залишається модним та прийнятним. У серпні команда збирається випустити колаборації з відомими любителями київської локальності та артистами візуального мистецтва.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button