На київській набережній з’явився мурал із кур’єром Glovo
Художнику сумно через те, що Київ обмальовано «рекламою наркоти».
Художнику сумно через те, що Київ обмальовано «рекламою наркоти».
Мурал Віталія Гідевана. Фото: facebook.com/vitaliy.gideone
Художник Віталій Гідеван намалював на набережній Дніпра біля Поштової площі мурал, який зображає хлопчика з жовтим наплічником – очевидно, служби доставки Glovo.
«Якщо вірити легендам і казкам, то раніше діточок знаходили в капусті, потім приносив лелека, а зараз доставкою займаються хлопці з великими сумками», – намагається пояснити ідею автор.
У коментарі для Інформатора Гідеван конкретизує концепцію: тема кур’єрів деяким чином пов’язана з налагодженням «містка між природою та урбанізацією».
«Розкрито тему кур’єрів. Багато людей не розуміють, що ці люди носять у великих сумках», – стверджує художник.
Він також опублікував фото стіни до того, як намалював на ній малюнок, і поскаржився, що йому сумно через те, що Київ обмальовано «рекламою наркоти».
Автор намагається довести, що раніше було гірше. Фото: facebook.com/vitaliy.gideone
Робота не забрала багато часу. Гідеван має плани зі створення нових муралів у Києві та наразі шукає підходящі місця. Практично всі його попередні роботи супроводжувалися дидактичним посланням суспільству.
А це мурал свині. Таким чином художник закликає «залишатися людьми, не лізти в калюжу грубощів і образ, забувати про негатив і не наслідувати свинську поведінку». Фото: facebook.com/vitaliy.gideone
Зазначимо, що мурал на набережній все ж не розкриває тему працівників сервісів доставки їжі. Наприкінці липня кур’єри Glovo провели кілька акцій протесту проти нової системи бонусів, яка змушує «гловерів» працювати понаднормово.
Кур’єри таких сервісів, як Uber Eats та Glovo, фактично є не більш як зареєстрованими користувачами мобільного застосунку, а не штатними працівниками. Через це вони не мають відпусток і лікарняних, на них лягають витрати на паливо та страхування. В Італії та Каталонії акції протесту кур’єрів Glovo проходять більш масово.
Читайте також: Як насправді працюють Glovo і UberEats, та як ці компанії впливають на розвиток міста
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті