Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Anastasia Dulgier / unsplash

Комунальна корпорація «Київавтодор» уклала договір з переможцем тендеру на проєктування велодоріжки від Поштової площі до мосту імені Патона. Про це повідомляє спільнота «Київ – Велосипедне місто».

Розроблятиме проєкт харківське ТОВ «Інститут Проєктування Інфраструктури Транспорту». Його пропозиція становила 1,8 мільйона гривень.

Виконавець має надати готовий проєкт до 31 грудня 2020 року.

Веломаршрут орієнтовною довжиною 4,8 кілометра прокладатимуть з асфальтобетону та вкриють розміткою білого і червоного кольорів. У покриття велодоріжки будуть, зокрема, вмонтовані покажчики напрямку руху.

Велозона буде озеленена, оснащена велопарковками, майданчиками із затіненням для відпочинку велосипедистів та пішоходів, а також прокатними станціями та «вуличними веломайстернями». Також велодоріжку зроблять безбар’єрною та обладнають для людей з вадами зору.

Проєктувальники повинні запропонувати декілька пропозицій транспортно-пішохідної схеми та розробити їхню 3D-візуалізацію для обговорень з громадськістю.

Згідно з Велосипедною концепцією Києва, маршрут вздовж Набережного шосе увійде до загального магістрального веломаршруту Києва. Він також стане частиною маршрутів №13 «Воскресенка – міст Метро – Центр» та №15 «Позняки – Центр». Його поєднають з існуючою велоінфраструктурою Пішохідного моста за маршрутом «Європейська площа – ж/м Троєщина».

Елемент Велоконцепції з маршрутами №13 та №15. Скриншот «Київ – Велосипедне місто»

Зазначимо, що велопішохідний міст на Труханів острів частково перекриють на час протиаварійних робіт.

Нагадаємо, пропозиція львівського Інституту просторового розвитку перемогла в тендері на проектування веломаршруту «Солом’янка–Центр». КК «Київавтодор» переносило його п’ять разів. Через таку кількість відтермінувань в Інституті просторового розвитку заявили, що відмовляться від участі в тендері, але все одно подалися і виграли.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button