Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 248 днів. За цей час ми опублікували 23275 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

«Київавтодор» вп’яте відтермінував проведення тендеру на проектування веломаршруту Солом’янка-Центр.

Тендер не відбувся ні 19 квітня, ні 25 квітня, ні 6 травня, ні 13 травня, ні 21 травня. Нова дата проведення аукціону – 14 червня.

Через таку кількість відтермінувань від участі в тендері відмовився львівський «Інститут просторового розвитку».

«Ну що ж, прощавай Києве! Це капітальна демотивація брати участь в незрозумілому тендері з непередбачуваним замовником», – заявив голова Інституту Олег Шмід.

«На початку року теж крутили голову з велодоріжкою з Виноградаря, п’ять разів переносили, потім взагалі зняли пропозицію з конкурсу», – додав він.

Веломаршрути Солом’янка-Центр та Виноградар-Центр – поки єдині з велоконцепції Києва, на проектування яких принаймні намагалися оголосити тендер. Спроектувати всі три маршрути (два вказаних вище разом з маршрутом Оболонь-Поділ-Центр) мали ще минулого року, але кошти не були освоєні.

Маршрут Солом’янка-Центр завдовжки 7,8 кілометра проходить від аеропорту Жуляни, через Севастопольську площу, вулицею Василя Липківського, Жилянською, Великою Васильківською, Хрещатиком до Європейської площі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button