У Буенос-Айресі призупинили роботу Glovo та ще кількох сервісів із доставки їжі
Приводом стала аварія з кур'єром Glovo, який замість допомоги почув: «Що з замовленням?»
Приводом стала аварія з кур'єром Glovo, який замість допомоги почув: «Що з замовленням?»
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Другого серпня суд у Буенос-Айресі, Аргентина, вирішив призупинити діяльність компаній, які організують доставку їжі за допомогою мобільних застосунків, повідомляє Guardian Cities.
Приводом для заборони став нещасний випадок із кур’єром Glovo 27 липня. 63-річний Ернесто Флорида віз піцу, коли його збила машина. Він повідомив оператору про аварію та у відповідь почув: «Що з замовленням?» Оператор наказав Ернесто сфотографувати їжу, щоб пересвідчитися, що вона у нормальному стані та її все ще можна доставити клієнту.
Фото екрану смартфона з кривавою плямою розійшлося соцмережами. Glovo, у свою чергу, заявило, що оператор порушив внутрішній протокол.
Рішення суду поширюється на всі сервіси, які працюють за такою схемою, але в документі окремо згадано три компанії: Rappi, Glovo та PedidosYa. Роботу цих компаній буде відновлено за умови дотримання трудового законодавства.
Також суд наказав банкам блокувати всі транзакції, які здійснюються через відповідні мобільні застосунки. Сервіси доставки їжі штрафуватимуть на 165 євро щоразу, як поліція фіксуватиме кур’єрів, щодо яких не дотримано вимоги щодо безпеки.
Видання, утім, зазначає, що призупинення діяльності сервісів із доставки їжі ставить під удар багатьох мігрантів, зокрема із охопленої кризою Венесуели. Для багатьох така робота – один із оптимальних доступних варіантів.
Водночас усі три згадані компанії відмовляються визнати рішення суду та продовжують діяльність. Вони подали на апеляцію.
Протести проти системи, за якою фунціонують такі сервіси, проходять у різних містах світу й нещодавно відбувалися в Києві. Річ у тому, що кур’єри фактично є лише користувачами мобільного застосунку, а не штатними працівниками. Це позбавляє їх можливості соціальної підтримки з боку рообтодавця. Також багато працівників скаржаться на умови праці, що змушує їх працювати понаднормово та поспішати.
25 липня у Харкові автомобіль збив кур’єра Glovo на велосипеді, коли той намагався проскочити перехрестя. 20-річний хлопець помер у лікарні через кілька днів.
У квітні помер кур’єр «Яндекс-Еда» в Росії. Його загибель набула розголосу, оскільки причиною смерті 21-річного уродженця Киргизстана став серцевий напад після 10 годин безперервної роботи.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті