Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23454 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/kyivbikecity

14 серпня «Київавтодор» уклав договір на розробку проєкту веломаршруту вздовж Набережного шосе. Велодоріжка завдовжки 4,8 кілометра пролягатиме від Поштової площі до мосту Патона.

«Веломаршрут уздовж Набережного шосе можна назвати справжньою веломагістраллю. Окрім самої велодоріжки, яку виконають із асфальтобетону, там з’являться велопарковки, навігація, LED-освітлення… Це буде один із наймасштабнішних проектів велоінфраструктури у столиці», – цитує пресслужба КМДА гендиректора «Київавтодору» Олександра Густєлєва.

Навігацію планують зробити з LED-каміння: світильники повторюють форму бруківки і монтуються безпосередньо в поверхню доріжок. Уздовж веломаршруту обіцяють встановити майданчики для відпочинку та станцію велоремонту, на якій велосипедист сам зможе полагодити велосипед.

За словами Густелєва, веломагістраль збудують на місці демонтованої трамвайної колії. Поряд буде відокремлений від велодоріжки пішохідний тротуар. Водночас пресслужба «Київавтодору» пише, що остаточне трасування – розміщення маршруту – вирішать проєктувальники.

«Київавтодор» оголошував тендер ще у жовтні 2018 року й кілька разів скасовував. Нарешті конкурс провели у липні 2019 року – його виграла харківська компанія «Інститут Проектування Інфраструктури Транспорту» з пропозицією 1,78 мільйона гривень. До речі, пропозиція львівського «Інституту просторового розвитку» була дорожчою на одну гривню.

Згідно з договором, закінчити розробку проєкту мають до квітня 2020 року – тільки після цього можна буде почати власне будівництво.

З початку 2019 року «Київавтодор» оголосив шість тендерів на проєктування веломаршрутів, чотири з яких було скасовано. Наразі тендери відбулися тільки за двома велодоріжками: уздовж Набережного шосе та за маршрутом «Солом’янка-Центр» (його скасовували сім разів, але зрештою таки переміг «Інститут просторового розвитку»).

Моніторинговий портал DoZorro описав три лайфхаки «Київавтодору» щодо скасування тендерів на веломаршрути. Зокрема, авторка статті вважає, що харківську компанію було визнано переможцем необґрунтовано.

Згідно з Концепцією розвитку велосипедної інфраструктури в Києві, до 2025 року заплановано створити 240 кілометрів велодоріжок.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button