Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 286 днів. За цей час ми опублікували 23548 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Укравтодор» вже у жовтні 2019 року запустить перші шість пунктів для зважування автомобілів Weigh-in-Motion (WiM) на під’їздах до Києва. Всього у планах встановити до 100 таких пунктів на трасах України, насамперед щойно відремонтованих ділянках.

Про нові системи розповів виконуючий обов’язки глави «Укравтодора» Славомир Новак у інтерв’ю агентству «Інтерфакс-Україна». «У жовтні ми плануємо запустити в роботу перші шість пунктів Weight-in-Motion на під’їздах до Києва. Це пілотний проект, який ми фінансуємо за рахунок коштів МФО. На його реалізацію ми отримали близько семи мільйонів ​​євро від Міжнародного банку реконструкції та розвитку», – повідомив Новак.

Очільник «Укравтодору» також зазначив, що водії перевантажених фур намагатимуться об’їжджати такі комплекси іншими дорогами. «І це вже питання до Нацполіції та інших служб – як цього не допустити. І у нас є повне взаєморозуміння з Нацполіцією у даному питанні», – вважає він.

Водночас, за словами Новака, щоб система WiM змогла повноцінно запрацювати на українських дорогах, потрібно внести зміни до законодавства, які дозволять «Укравтодору» в автоматичному режимі штрафувати перевантажені фури.

«Саме для цього ми і запускаємо наш пілотний проект, щоб показати його результати і переконати політиків, що ці зміни в законодавстві необхідні», – заявив в. о. голови агентства.

WiM – це автоматична система вагового контролю на дорогах під час руху трансопртних засобів, пише «Економічна правда». Передбачає цілодобовий контроль, автоматичну фіксацію, максимальну автономність і мінімальне втручання людини. Система розраховує габарити кожного автомобіля, що проїжджає повз, фіксує номерні знаки, що дозволяє ідентифікувати вантажний автомобіль і його власника у державній базі даних.

Одночасно система датчиків фіксує швидкість, розміри авто, загальну масу, навантаження на вісь і колеса. Комп’ютер обробляє дані без втручання людини і порівнює з нормативами. У разі виявлення будь-яких порушень система автоматично формує штраф і відправляє водієві вимогу зупинитися.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button