Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Kyiv Opera Theatre

Команда дизайн-бюро DO! на чолі з креативним директором Віктором Мілютіним створила новий логотип Київського театру опери та балету для дітей та юнацтва.

Театр майже рік працював над ідеєю, змінивши в ході роботи чотири команди. До проєкту були задіяні розробники айдентики для європейських компаній.

 «Ми вивчали та аналізували візуальний стиль найкращих театрів світу. Експериментували з різними формами, подачами, “іконками”, шрифтами, кольорами», – заявляють представники театру.

Фото: Kyiv Opera Theatre

Із 65 унікальних пропозицій логотипу варіант бюро DO! найбільш співзвучний стратегії розвитку театру.

Фото: Kyiv Opera Theatre

 

Наступним кроком у зміні візуального стилю театру стане ребрендинг сайту.

 

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button