Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24990 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Kyiv Opera Theatre

Команда дизайн-бюро DO! на чолі з креативним директором Віктором Мілютіним створила новий логотип Київського театру опери та балету для дітей та юнацтва.

Театр майже рік працював над ідеєю, змінивши в ході роботи чотири команди. До проєкту були задіяні розробники айдентики для європейських компаній.

 «Ми вивчали та аналізували візуальний стиль найкращих театрів світу. Експериментували з різними формами, подачами, “іконками”, шрифтами, кольорами», – заявляють представники театру.

Фото: Kyiv Opera Theatre

Із 65 унікальних пропозицій логотипу варіант бюро DO! найбільш співзвучний стратегії розвитку театру.

Фото: Kyiv Opera Theatre

 

Наступним кроком у зміні візуального стилю театру стане ребрендинг сайту.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button