Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Barna Bartis, Unsplash

У Каліфорнії, США, компанія Uber відмовилася визнавати своїх водіїв співробітниками, незважаючи на ухвалений у штаті новий закон, повідомляє The Verge.

Як і в інших сервісах із райдшерингу та доставки їжі, які працюють за подібним принципом, водії вважаються вільнонайманими працівниками – користувачами системи Uber, а не штатними співробітниками. Такий статус позбавляє їх багатьох соціальних гарантій від компанії, в той час як фактично вони виконують функції найманих працівників.

Ухвалений Верховним судом Каліфорнії закон AB5 запроваджує схему, що дозволяє визначити, чи є незалежний підрядник фактичним співробітником компанії. Таку схему-тест раніше запровадили у Массачусетсі, Вірджинії та Нью-Джерсі.

Закон може спровокувати хвилю судових позовів до Uber з приводу страхування працівників, компенсацій тощо. Юристи Uber зазначають, що компанії не звикати до судових процесів.

Головний юрист компанії Тоні Вест заявляє, що каліфорнійський закон не містить конкретної вимоги щодо оформлення людей, які співпрацюють із компанією. Більш того, він запевняє, що водії не є головною складовою бізнес-моделі Uber.

За його словами, оформлення водіїв позбавить їх гнучкого графіку. Вони вже не зможуть під’єднуватися до програми у будь-який час, а повинні будуть працювати за змінами, як і інші штатні працівники.

Та експерти кажуть, що Uber ніщо не заважає пропонувати водіям такий самий гнучкий графік, незалежно від їхнього статусу.

Вест нарікає, що каліфорнійські законодавці проігнорували пропозиції Uber щодо встановлення мінімальної оплати у розмірі 21 долар за годину роботи, оплачувані відпустки та компенсацію за травми, отримані на роботі.

Читайте також: Дослідження виявило, що Uber є одним із головних чинників заторів у Торонто

Разом із Lyft Uber готує пропозицію альтернативної, «прогресивнішої» класифікації працівників райдшерингових сервісів. Ініціативу пропонують просунути у 2020 році.

Нагадаємо, в Україні служба доставки їжі Glovo застрахувала життя і здоров’я більш як 10 тисяч кур’єрів. Цьому передували акції протесту кур’єрів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button