У Каліфорнії Uber відмовився визнавати водіїв співробітниками, хоча цього вимагає закон
Юристи Uber запевняють, що водії не є головною складовою бізнес-моделі компанії.
Юристи Uber запевняють, що водії не є головною складовою бізнес-моделі компанії.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Каліфорнії, США, компанія Uber відмовилася визнавати своїх водіїв співробітниками, незважаючи на ухвалений у штаті новий закон, повідомляє The Verge.
Як і в інших сервісах із райдшерингу та доставки їжі, які працюють за подібним принципом, водії вважаються вільнонайманими працівниками – користувачами системи Uber, а не штатними співробітниками. Такий статус позбавляє їх багатьох соціальних гарантій від компанії, в той час як фактично вони виконують функції найманих працівників.
Ухвалений Верховним судом Каліфорнії закон AB5 запроваджує схему, що дозволяє визначити, чи є незалежний підрядник фактичним співробітником компанії. Таку схему-тест раніше запровадили у Массачусетсі, Вірджинії та Нью-Джерсі.
Закон може спровокувати хвилю судових позовів до Uber з приводу страхування працівників, компенсацій тощо. Юристи Uber зазначають, що компанії не звикати до судових процесів.
Головний юрист компанії Тоні Вест заявляє, що каліфорнійський закон не містить конкретної вимоги щодо оформлення людей, які співпрацюють із компанією. Більш того, він запевняє, що водії не є головною складовою бізнес-моделі Uber.
За його словами, оформлення водіїв позбавить їх гнучкого графіку. Вони вже не зможуть під’єднуватися до програми у будь-який час, а повинні будуть працювати за змінами, як і інші штатні працівники.
Та експерти кажуть, що Uber ніщо не заважає пропонувати водіям такий самий гнучкий графік, незалежно від їхнього статусу.
Вест нарікає, що каліфорнійські законодавці проігнорували пропозиції Uber щодо встановлення мінімальної оплати у розмірі 21 долар за годину роботи, оплачувані відпустки та компенсацію за травми, отримані на роботі.
Читайте також: Дослідження виявило, що Uber є одним із головних чинників заторів у Торонто
Разом із Lyft Uber готує пропозицію альтернативної, «прогресивнішої» класифікації працівників райдшерингових сервісів. Ініціативу пропонують просунути у 2020 році.
Нагадаємо, в Україні служба доставки їжі Glovo застрахувала життя і здоров’я більш як 10 тисяч кур’єрів. Цьому передували акції протесту кур’єрів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті