Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Перехрестя у Берліні, на якому сталася аварія. На місці загибелі людей лежать квіти. Фото: Helena Piontek, twitter.com/fraupiontek

У Німеччині депутати вимагають заборонити в’їзд габаритних кросоверів (SUV) до центрів міст, повідомляє німецький The Local.

Такі заходи розглядають після трагедії в Берліні, яка сталася шостого вересня. 42-річний водій кросовера Porsche виїхав на тротуар і збив насмерть чотирьох пішоходів, зокрема трирічного хлопчика. Ще п’ятеро людей дістали травми.

За попередніми даними, у водія міг статися епілептичний напад. Масивний автомобіль зніс світлофор, кілька болардів і паркан.

«Автомобілі потребують все більше паркувального простору в містах, де місця стає все менше. Вони становлять значну небезпеку для пішоходів і велосипедистів. Найкращим рішенням буде федеральна постанова, яка дозволятиме муніципалітетам встановлювати обмеження на розмір автомобілів», – заявив Олівер Крішнер, голова парламентської фракції Зелених.

За даними Tagesspiegel, популярність кросоверів у Німмеччині зростає. Цьогоріч німці придбали понад мільйон SUV-моделей, які тепер складають понад третину автомобільного ринку у країні.

«Оцим машинам-танкам не місце у місті», – заявив голова адміністрації району Берлін-Мітте Штефан фон Дассель.

Директор екологічної організації Deutsche Umwelthilfe Юрген Реш вважає, що міста можуть встановлювати пропускні пункти для фільтрування кросоверів, забороняти їх паркування або значно підвищити паркувальні тарифи.

Представник Асоціації страхової індустрії Німеччини Зіґфрід Брокманн зазначає, що з точки зору наслідків ДТП маса автомобіля не так важлива, як швидкість та особливості зіткнення. При цьому він погодився, що стовп зі світлофором мав би зупинити меншу автівку.

Нагадаємо, у серпні на перехресті вулиць Саксаганського та Льва Толстого в Києві зіштовхнулися автомобілі Range Rover і Tesla. Внаслідок аварії постраждали п’ятеро пішоходів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button