Чому наземний перехід кращий за підземний. Результати дослідження
Щоб покращити результати руху на бульварі Шевченка, необхідно звільнити запарковану лінію громадського транспорту і встановити світлофори.
Щоб покращити результати руху на бульварі Шевченка, необхідно звільнити запарковану лінію громадського транспорту і встановити світлофори.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Облаштування пішохідного переходу біля метро «Університет» у два рази покращить результати руху транспорту на відрізку від вул. Симона Петлюри до вул. Леонтовича вздовж Ботанічного саду. Такими є результати дослідження консалтингової компанії «А+С Україна».
Як показали результати моделювання, за нинішнього стану середній час затримки транспорту складає 244 секунди, а середня швидкість – 8,72 км/год. З пішохідним переходом середній час затримки зменшується до 126 секунд, а середня швидкість зростає до 17,52 км/год.
«Нашою метою був пошук оптимального рішення, в якому наземний перехід не створює додаткових заторів. Для моделювання ми встановлювали ідентичні умови і промоделювали існуючий стан, де смуга громадського транспорту запаркована, та варіант з працюючою смугою громадського транспорту і пішохідним переходом», – пояснює транспортний аналітик «А+С Україна« Олександр Мурін.
Як показали результати дослідження, за рахунок додаткового світлофору на бульварі Тараса Шевченка транспортний потік краще розподіляється і автомобілям, яким потрібно повернути з бульвару або на нього, не потрібно очікувати, щоб перелаштуватись.
«Ми задали в моделі фазу світлофорів за принципом «зеленої хвилі». Фази світлофору спеціально підбирались так: на світлофорі біля запропонованого пішохідного переходу вмикається зелене світло і потім, з невеликою затримкою, вмикається зелене світло на світлофорах на Леонтовича. Завдяки цій системі водії не будуть стояти на двох світлофорах і для них пішохідний перехід не спричинить додаткового дискомфорту», – розповідає Мурін.
Щоб довести необхідність пішохідного переходу на цій ділянці, в «А+С Україна» додатково порахували варіант з працюючою смугою громадського транспорту, але без переходу. За таких умов середній час затримки складав 129,5 секунд, а середня швидкість – 17,87 км/год.
Таким чином, моделювання показало, що найкращим варіантом для бульвару Шевченка є модель зі світлофорним регулюванням та наземним переходом.
Читайте також: Раз і назавжди: чому Києву варто позбутися більшості підземних переходів
Як відмічає Олександр Мурін, регульований наземний перехід позитивно вплине на потік транспорту і збільшить пріоритетність, комфорт і безпеку руху для пішоходів та громадського транспорту.
Таких результатів вдалось досягти, використовуючи транспортну модель Києва і заміри кількості пішоходів та автомобілів на цій ділянці.
Ще в березні семеро активістів провели підрахунок на відрізку бульвару Тараса Шевченка (від вул. Симона Петлюри до вул. Леонтовича вздовж Ботанічного саду). Також, власноруч рахувались фази світлофорів на перетинах бульвару Тараса Шевченка з вул. Петлюри і вул. Леонтовича.
Після двогодинного заміру отримали такі дані: з площі Перемоги в сторону Бесарабки приїхали 5472 автомобілі, з Бесарабки до площі Перемоги – 4326 автомобілі. При цьому підземним пішохідним переходом скористались 6522 пішоходи.
Нагадаємо, група активістів на чолі з Ігорем Івановим, а пізніше – Сергієм Пасютою зареєстрували проєкт Громадського бюджету №561, що передбачає облаштування наземного переходу біля станції метро «Університет». Спочатку проєкт не пропустили до голосування на Громадському бюджеті, бо поряд вже є підземний перехід. Але пізніше все ж вдалось внести
Активісти звертають увагу, що людям з травмами, похилого віку, з багажем, велосипедом або дитячим візочком треба докласти чимало зусиль, щоб перейти дорогу спускаючись і піднімаючись сходами. Перехід непридатний для з’їздів навіть дитячого візка, не говорячи вже про проїзд людини на візку.
Незадовільний також зовнішній вигляд переходу: недостатність освітлення та стихійна торгівля, що супроводжується смородом та сміттям.
Якщо поглянути на досвід європейських країн, то в Німеччині майже не залишилось підземних переходів – замість них облаштовують наземні. Наприклад, в Лейпцигу залишився лише один незакопаний підземний перехід.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті