Щорічна міжнародна виставка меблів та дизайну відбудеться 16-19 жовтня у Міжнародному виставковому центрі на Лівобережній в Києві.
Design Living Tendency – українська галузева виставка у дизайні інтер’єрів, яку щороку відвідують близько 20 тисяч людей. Схожі міжнародні виставки відбуваються у Стокгольмі та Венеції, й Україна має свій аналог. Організацією події займається «Київський міжнародний контрактовий ярмарок», який працює у цій сфері з 1994 року та має визнання Всесвітньою асоціацією виставкової індустрії.
Цьогоріч у МВЦ буде представлено понад 300 компаній, які працюють з меблями, освітленням, текстилем та декором. Виставка дозволяє не лише представити власну продукцію, але й познайомитися з інноваційними рішеннями і трендами галузі та налагодити ділові контакти. Крім власне стендів компаній, представлених на 15 тисячах квадратних метрів виставкового комплексу, на відвідувачів і учасників чекають професійні заходи та лекції.
«Хмарочос» запитав у постійних учасників експозиції про їхній досвід та мотивацію участі у Design Living Tendency.
Меблева фабрика ZEGEN
Ще одним постійним учасником виставки Design Living Tendency є черкаська меблева фабрика ZEGEN, яка спеціалізується на виготовлені шпонованих меблів та панелей. Особливістю меблів компанії є лаконічні форми та використання натуральних матеріалів А ще – більшість із них створені у співпраці із успішним дизайнером Павлом Вєтровим.
За словами представника компанії Володимира Мироненка, ZEGEN приїздить на подію, щоб знайти нових клієнтів, розширити дилерську мережу, а також представити новинки в асортименті. Компанія загалом є активним учасником виставок, як українських, так і міжнародних: меблі ZEGEN були представлені на IMM Cologne, що проходить в Німеччині, та Maison & Objet у Франції.
«Участь у виставках також допомагає досить швидко зорієнтуватися у тенденціях галузі та отримати зворотний зв’язок від наших покупців, – каже він. – Крім того, це увага до бренду: приємним бонусом є згадки про компанію в міжнародних та вітчизняних ЗМІ». Зокрема, після однієї з попередніх виставок, організованих «Київським міжнародним контрактовим ярмарком», колекція ASH потрапила до підбірки «Хмарочоса». До неї увійшли письмовий стіл, ліжко, тумба та два варіанти комодів, розроблені дизайнером Павлом Вєтровим. У виробництві було використано натуральний шпон із ясена.
Текстильне виробництво «Текстиль-Контакт»
«Текстиль-Контакт» – група українських компаній, що працює на ринку з 1995 року. Їхня спеціалізація – виготовлення на продаж різноманітних тканин, у тому числі, текстилю для інтер’єрів: гардин, м’яких меблів, декору тощо. Крім того, у них можна придбати і готову продукцію, зокрема, подушки та постільну білизну. Компанія має власне виробництво тканин в Чернігові та мережу магазинів «Каштан».
У Design Living Tendency компанія бере участь з кількох причин: покращити імідж, познайомити постійних покупців з новинками та знайти нових клієнтів. Представник «Текстиль-Контакт» Сергій Міщенко каже, що результатами виставки вони задоволені, а тому беруть у ній участь понад п’ять років. «Так історично склалося, що саме на осінню виставку збирається багато представників текстильної промисловості. Наразі для нас саме вона є основною для представлення текстилю для дому та інтер’єру, ми приїжджаємо лише сюди», – розповідає він.
Магазин «Магія Світла»
Ще один учасник виставки – салон меблів та світла «Магія Світла», який знаходиться у Харкові. У його асортименті – люстри, бра та інші світильники торгових марок Axo Light, Illuminati, Mantra, Kolarz тощо, а також меблі від відомих європейських та американських виробників. .
Побачити світильники «Магії Світла» у Києві можна двічі на рік – на виставках Design Living Tendency та KIFF. «Ми приїжджаємо на такі події з 2015 року.
Крім того, збільшується впізнаваність нашого магазину, у тому числі, в соціальних мережах», – розповідають представники магазину.
Меблева компанія Sandalyeci
Оскільки Design Living Tendency – це міжнародна виставка, крім українських брендів, тут представлені також компанії з дев’яти різних країн. Одна із них – турецький меблевий виробник Sandalyeci, що спеціалізується на столах, стільцях та кріслах для дому і сегменту HoReCa (так звана «сфера гостинності», абревіатура від «готель, ресторан, кафе»).
Sandalyeci має представництва в дев’яти країнах світу, серед яких – США, Канада та ОАЕ. Хоча сама меблева фабрика знаходиться в Ізмірі (Туреччина), де працює з 2002 року, в Україні компанія представлена відносно нещодавно. «Ми працюємо тут півтора року, але почали брати участь у виставках ще раніше, до того, як відкрили у Києві магазин, – розповідає представниця компанії Ольга Арель. – Ми приїжджаємо, щоб прорекламувати нашу продукцію та познайомитися з потенційними клієнтами: власниками ресторанів, кафе та дизайнерами. Виставки проходять для нас досить успішно, тому продовжуємо сюди повертатися».
Дистриб’юторська компанія Konzeption
Не вперше на виставку приїде також київська компанія Konzeption.. Вона є ексклюзивним представником кількох міжнародних компаній в Україні, зокрема, виробників біокамінів Planika, Cocoon Fires, Vauni та Ecosmart, електрокамінів Safretti, водонепроникних телевізорів для ванни і кухні Avel, та акустики для ванних кімнат й кухонь KbSound.
Зі своєю продукцією представники Konzeption приїздять на виставку, щоб знайти нових клієнтів та партнерів. «Участь у подібних виставках – це одна з умов нашої співпраці з міжнародними компаніями, – розповідає представниця Konzeption Юлія Хомич. На її думку, виставковому павільйону варто посилити тематичне розмежування, і, що цікаво – більш успішними для компанії такі події стають саме на вихідні, адже саме тоді до виставкового центру мають змогу прийти більша кількість відвідувачів. Попри це, Konzeption має причини вже вп’яте повертатися на виставку. «Люди приходять сюди побачити новинки, а у нас є нова продукція, яку ми хотіли б показати. Сюди також приїжджають клієнти, які зазвичай не дістаються до шоуруму: на виставці можна подивитися одразу декілька брендів, що суттєво заощаджує час», – каже Юлія.
Текстильна компанія Casly project
Casly project – це ексклюзивний український постачальник текстилю для меблів та інтер’єру з турецьких фабрик, що орієнтовані на європейські ринки. Компанія також працює з авторським декором, аксесуарами для штор, карнизами тощо. Компанія зовсім молода – вона була заснована в Одесі у 2017 році. Зараз Casly project має шоуруми в Києві та Черкасах, а незабаром планується відкриття в Кременчуці.
Ірина Каслі, засновниця компанії, приїздить на виставку вже всьоме, і вдруге саме із Casly project. Тут вона розраховує знайти нових клієнтів: представників салонів, дизайнерів та архітекторів, презентувати нові тренди інтер’єрного текстилю, а також збільшити впізнаваність компанії. «Якщо ви берете участь у виставках, ви – жива компанія. А якщо не приїжджаєте, не показуєте себе – щось йде не так», – розповідає вона.
Ірина сподівається, що цьогоріч Design Living Tendency здивує відвідувачів. «Подія пройде у форматі форуму з лекторіями, де будуть виступати представники брендів, фабрик, постачальників. Крім того, вперше буде проведено всеукраїнську текстильну конференцію, до організації якої ми мали честь долучитися, – каже вона. – Ми розраховуємо, що старання організаторів разом з нашим новим підходом матимуть успіх і підвищать інтерес до події!».
Сонцезахисні системи Sunny
Компанія Sunny приїздить на виставку Design Living Tendency вже втретє. Вона спеціалізується на виготовленні систем сонцезахисту та пропонує різноманітні види штор (рулонні, римські, плісе, системи «день-ніч») та варіанти зовнішнього сонцезахисту: перголи, маркізи тощо. Компанія має головний офіс у Запоріжжі та розвинуту диллерську мережу по всій Україні.
За словами дизайнерки компанії Олени Чернецької, для них виставка – це можливість для пошуку нових клієнтів, і звісно ж – іміджева подія. «Ми працюємо на ринку понад десять років, встигли створити клієнтську базу. І зрозуміли, що тепер потрібно працювати над іміджем. Це велика виставка, на яку приїжджає багато наших клієнтів. І раніше вони постійно цікавилися, чому ми досі тут не представлені, – розповідає вона. – З одного боку, ця виставка дає можливість поспілкуватися з нашими партнерами особисто, що завжди підвищує лояльність до компанії. З іншого, це шанс представити новинки – тканини та механізми, які багато людей хотіли б побачити наживо».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті