Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23602 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Вечірній Київ

«Київавтодор» переобладнує два пікапи Toyota Hilux для прибирання снігу на пішохідних мостах та інших вузьких місцях, повідомляє Вечірній Київ.

Автомобіль спереду обладнали навісним відвалом (ковшем), а в кузові встановили солерозкидач на 200 кілограмів.

Наразі повністю готова одна машина, яку презентували на дитячій виставці «Місто професій».

https://www.facebook.com/kievavtodor/videos/566356814103192/

«Крім того, для швидкого розчищення вузьких вулиць, пішохідних тротуарів маємо 35 одиниць техніки. Це трансформери, які влітку збирають пил, опале листя, а взимку на них почепимо ковші-відвали й солерозкидачі», – повідомив заступник гендиректора «Київавтодора» Валентин Осипов.

За його словами, з ожеледицею боротимуться, як і раніше, сіллю. Вже закупили 40 тисяч тонн, а загалом на зиму для Києва потрібно 50 тисяч.

За температури нижчій за 15 градусів морозу сіль не виконуватиме свою функцію, і тоді застосують пісок із сіллю. Цією сумішшю посипатимуть тільки вулиці, на яких немає дощової каналізації. Гравій-відсів хочуть використовувати лише на крутих вулицях.

Зазначимо, що у проєкті нових санітарних норм Міністерства охорони здоров’я пропонувалося посипати тротуари гранітним відсівом із вмістом солі 7%. Піскосуміш із сіллю пропонували заборонити.

Нагадаємо, «Київпастранс» презентував власний талісман – Київпастрансформер. Художник Олександр Грехов вже створив іронічний малюнок на цю тему.

Ілюстрація: Олександр Грехов

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button