Гендиректор ВДНГ застерігає від його приватизації
В разі приватизації новий власник, радше за все, забудує територію житловою та торгівельною нерухомістю, вважає Євген Мушкін.
В разі приватизації новий власник, радше за все, забудує територію житловою та торгівельною нерухомістю, вважає Євген Мушкін.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Один приватний власник не зможе керувати ВДНГ, зберігаючи культурні, освітні та інші громадські функції простору, – це має робити держава, вважає гендиректор Виставкового центру Євген Мушкін. Про це він пише у статті для УП.Життя.
Другого жовня Верховна Рада проголосувала за законопроєкт 1054-1, який скасовує перелік об’єктів державної власності, які не підлягають приватизації.
Перелік включає ВДНГ, Палац Спорту, стадіон «Олімпійський», «Тарілку» на Либідській, Льодовий стадіон та ще кількасот об’єктів. Відтепер заборона на їх приватизацію не дійсна й будь-який із них може бути виставлений на продаж.
Втім, на думку Мушкіна, ВДНГ може підпадати під дію іншого закону – «Про приватизацію державного та комунального майна». Він забороняє приватизувати об’єкти, які «забезпечують задоволення відповідних потреб суспільства, які не можуть бути повністю задоволені» приватними підприємствами.
У будь-якому разі гендиректор Експоцентру не вірить у те, що одна приватна організація зможе реалізувати Концепцію розвитку ВДНГ на 40 років, яка передбачає організацію виставок, фестивалів, ярмарок, освітніх просторів, мистецьких подій, спортивних заходів, дозвілля тощо.
«Якщо ж приватизація ВДНГ відбудеться, хто б не став новим власником, він буде максимізувати прибуток. А найбільш ефективним використанням такої території міста Києва для бізнесу, на жаль, стане забудова житловою та торгівельною нерухомістю, що аж ніяк не відповідатиме смислам і стратегії цього величного місця», – вважає Мушкін.
Наразі стратегія ВДНГ полягає в тому, що об’єктом площею 287 гектарів керує держава – «архітектор і диригент розвитку», залучаючи окремі бізнеси, які спеціалізуються на тій чи іншій сфері. Окремі приватні організації займаються льодовою ареною, басейном, сферичним кінотеатром, коворкінгом, громадським харчуванням, розважальними майданчиками тощо.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті