У київському метро курсуватиме поїзд, присвячений фільму «Захар Беркут»
Проєкт стане частиною глобальної акції «У кіно на метро»
Проєкт стане частиною глобальної акції «У кіно на метро»
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Поїзд, що розповідатиме про прем’єру історичного екшену «Захар Беркут», з 10 жовтня курсуватиме Оболонсько-Теремківською (синьою) лінією метро, повідомляє Київський метрополітен.
Проєкт стане частиною глобальної акції «У кіно на метро», ініційованої FILM.UA Group. Всередині вагону будуть матеріали про стрічку – від повісті до екранізації, а також про фахівців, які над нею працювали.
Акція має на меті привернути увагу пасажирів метро до актуальності української історії та літератури сьогодні. Оскільки повість «Захар Беркут» вивчають у школі та включили до тестувань ЗНО, то в київському метрополітені вважають, що освітньо-інформаційні матеріали можуть бути корисними для школярів.
«Ми переконані, що поїздка у підземці має бути не лише швидкою та безпечною, а й цікавою і пізнавальною для нашого пасажира», – коментує радниця начальника Київського метрополітену Наталка Макогон.
Нагадаємо, що «Захар Беркут» («The Rising Hawk» у міжнародному прокаті) — це художній фільм режисерів Ахтема Сеітаблаєва та Джона Вінна, які екранізували однойменну повість Івана Франка. Гасло «У свободі моя сутність» стало слоганом фільму. Стрічка вийшла на великі екрани 10 жовтня 2019 року.
«Ми з великим задоволенням відкриваємо лаштунки знімального процесу. І дуже круто, що люди, пересуваючись метрополітеном, зможуть дізнатися щось нове та корисне. На киян та гостей столиці чекає багато сюрпризів, отже, стежте за нами у соцмережах і не забувайте – в кіно на метро!», – розповідає маркетинг та PR директорка FILM.UA Group Поліна Толмачова.
Дізнатися більше про проєкт можна в соцмережах за хештегом #укінонаметро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті