Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Дмитро Деркач

Мережа кінотеатрів «Планета кіно» почала продавати попкорн у магазинах. Про це повідомив засновник компанії Дмитро Деркач.

Зараз попкорн Pumpidup продається у гастромаркеті WineTime і коштує 39 гривень. Далі має з’явитися у супермаркетах Novus і Metro. Протягом трьох-шести місяців планують продавати фірмовий попкорн «у всіх супермаркетах, магазинах і АЗС по всій Україні».

У «Планеті кіно» вважають попкорн власного виробництва однією з родзинок мережі. Зерна закуповують у США та розкривають за допомогою гарячого повітря. Потім поливають рафінованою соняшниковою олією з сіллю та смаковими додатками. Солодкий попкорн готують у карамелізаторі. Про це Деркач розповідав виданню PostEat.

Для того, аби позбутися черг за попкорном, у кінотеатрах створили магазини самообслуговування. Попкорн у паперових пакетах міститься у спеціальних теплових стелажах, які дозволяють зберігати його підігрітим.

Кіномаркет – магазин самообслуговування у «Планеті кіно». Фото: PostEat

Першого серпня у ТРЦ River Mall на Осокорках відкрився другий у Києві кінотеатр мережі «Планета кіно».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button