У КМДА хочуть відкласти остаточне впровадження е-квитка, бо не встигають все зробити
Офіційною причиною є невирішений принцип проїзду для пільгових категорій. Насправді проблем більше.
Офіційною причиною є невирішений принцип проїзду для пільгових категорій. Насправді проблем більше.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Уже першого листопала 2019 року Київпастранс і Київський метрополітен мали перейти з дослідної експлуататції на штатний режим роботи системи єдиного електронного квитка. Наразі КМДА розглядає можливість подовження тестової експлуатації е-квитка на три-шість місяців, пише КиевВласть.
Це пов’язано з невирішеними проблемами поїздок для пільгових категорій пасажирів. Дітей шкільного віку потрібно забезпечити картками учня, але на це в бюджеті міста немає грошей. Для цього слід виготовити приблизно 300 тисяч карток загальною вартістю 30 млн гривень. Також зараз вирішують проблему е-квитків для студентів. Крім того, у Київпастрансі поки що не розуміють, як брати плату за проїзд з тих пільговиків, які не є жителями Києва.
Утім, за словами директора Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрія Назарова, в решті випадків для впровадження е-квитка все готове – у наземному транспорті встановлені валідатори, а в метро – турнікети. Зараз у метро можна розплатитися карткою Kyiv Smart Card, разовим квитоком з QR- кодом, карткою киянина чи банківською карткою. Станом на жовтня виготовили 220 тисяч е-квитків (Kyiv Smart Card), з яких придбано киянами близько 150 тисяч. Щодня в Києві за допомогою е-квитка відбувається 160 тис. поїздок, серед яких 100 тисяч в метрополітені, а 60 тисяч – в наземному транспорті.
Юрій Назаров наголосив, що поповнити Kyiv Smart Card можна через кабінет киянина, додаток Kyiv Smart City, черезПриват24 і Portmone, через чат-боти, в касах метрополітену (наразі діє десять кас), в автоматах самообслуговуванння, в кіосках і терміналах обслуговування.
Міська влада також підготувала карту продажу та поповнення е-квитка.
Нагадаємо, що електронні картки для е-квитка загалом обійдуться місту в 43 мільйони гривень.
Нещодавно адвокат Дмитро Коробко не зміг пройти на більшості станцій метро столиці, купивши одноразовий квиток із QR-кодом. Сьогодні такі автомати стоять лише на станціях «Кловська» та «Площа Льва Толстого». Автомат установили також на «Сирці», але наразі він несправний. На думку адвоката, пасажири, що купили квиток з QR-кодом, мають право пройти в метро і навіть законно «використовувати» цей квиток безкінечну кількість разів у тих місцях, де його неможливо валідувати. Наталка Макогон, радниця начальника КП «Київський метрополітен» заявила, що турнікети для зчитування з’являться на кожній станції вже цієї осені – «ближче до грудня».
Особливу незручність відсутність валідаторів створює на станції «Вокзальна», куди приїздить багато людей з інших міст, які хочуть купити одноразову поїздку. Через це на станції постійні черги за жетонами.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті