У КМДА хочуть відкласти остаточне впровадження е-квитка, бо не встигають все зробити
Офіційною причиною є невирішений принцип проїзду для пільгових категорій. Насправді проблем більше.
Офіційною причиною є невирішений принцип проїзду для пільгових категорій. Насправді проблем більше.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Уже першого листопала 2019 року Київпастранс і Київський метрополітен мали перейти з дослідної експлуататції на штатний режим роботи системи єдиного електронного квитка. Наразі КМДА розглядає можливість подовження тестової експлуатації е-квитка на три-шість місяців, пише КиевВласть.
Це пов’язано з невирішеними проблемами поїздок для пільгових категорій пасажирів. Дітей шкільного віку потрібно забезпечити картками учня, але на це в бюджеті міста немає грошей. Для цього слід виготовити приблизно 300 тисяч карток загальною вартістю 30 млн гривень. Також зараз вирішують проблему е-квитків для студентів. Крім того, у Київпастрансі поки що не розуміють, як брати плату за проїзд з тих пільговиків, які не є жителями Києва.
Утім, за словами директора Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрія Назарова, в решті випадків для впровадження е-квитка все готове – у наземному транспорті встановлені валідатори, а в метро – турнікети. Зараз у метро можна розплатитися карткою Kyiv Smart Card, разовим квитоком з QR- кодом, карткою киянина чи банківською карткою. Станом на жовтня виготовили 220 тисяч е-квитків (Kyiv Smart Card), з яких придбано киянами близько 150 тисяч. Щодня в Києві за допомогою е-квитка відбувається 160 тис. поїздок, серед яких 100 тисяч в метрополітені, а 60 тисяч – в наземному транспорті.
Юрій Назаров наголосив, що поповнити Kyiv Smart Card можна через кабінет киянина, додаток Kyiv Smart City, черезПриват24 і Portmone, через чат-боти, в касах метрополітену (наразі діє десять кас), в автоматах самообслуговуванння, в кіосках і терміналах обслуговування.
Міська влада також підготувала карту продажу та поповнення е-квитка.
Нагадаємо, що електронні картки для е-квитка загалом обійдуться місту в 43 мільйони гривень.
Нещодавно адвокат Дмитро Коробко не зміг пройти на більшості станцій метро столиці, купивши одноразовий квиток із QR-кодом. Сьогодні такі автомати стоять лише на станціях «Кловська» та «Площа Льва Толстого». Автомат установили також на «Сирці», але наразі він несправний. На думку адвоката, пасажири, що купили квиток з QR-кодом, мають право пройти в метро і навіть законно «використовувати» цей квиток безкінечну кількість разів у тих місцях, де його неможливо валідувати. Наталка Макогон, радниця начальника КП «Київський метрополітен» заявила, що турнікети для зчитування з’являться на кожній станції вже цієї осені – «ближче до грудня».
Особливу незручність відсутність валідаторів створює на станції «Вокзальна», куди приїздить багато людей з інших міст, які хочуть купити одноразову поїздку. Через це на станції постійні черги за жетонами.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті