Як очільниця Парижа перетворює його на місто, дружнє до пішоходів та велосипедистів?
Її політика викликає сильний спротив з боку автовласників та політиків правого спрямування.
Її політика викликає сильний спротив з боку автовласників та політиків правого спрямування.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24962 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Діяльність очільниці Парижа Анн Ідальго робить столицю більш дружньою до пішоходів, пише The New York Times.
Зокрема, завдяки новій програмі міського ландшафту і жителі, і гості міста можуть їздити велосипедами вздовж берегів Сени. Велодоріжки відокремлені від автомобільних шляхів гранітними розмежувачами. Впродовж року жінка-мер планує зорганізувати ще близько тисячі кілометрів велодоріжок.
Також у місті значно знизилася кількість автовласників. Ще у 2001 році автівкою володіли 60% сімей, сьогодні ж цей показник впав до 35%. Крім того, Париж піднявся у рейтингу міст, найбільш дружніх до велосипедистів — з 17 місця у 2015 році до восьмого тепер.
Ще одна ініціатива Ідальго — перетворення автомобільної траси вздовж правого берега Сени на громадський парк. Зараз він став однією з найбільш популярних локацій у місті, де завжди гуляє багато містян. Втім, створення цього парку викликало і чимало спротиву, тому сьогодні його появу називають «великою символічною перемогою».
Наразі пані Ідальго планує створити «міські ліси» і висадити дерева на березі Сени навпроти найвизначніших локацій Парижа.
Готуючись до наступної виборної кампанії, вона написала звіт з детальним описом проєкту «зеленого коридору», який реалізують, якщо Ідальго переоберуть на другий термін.
Представники правих сил звинувачують очільницю Парижа в «експерименті з довкіллям за рахунок мешканців міста». Французька асоціація власників автомобілів оприлюднила номер офісу Ідальго, закликаючи автомобілістів «завалити її дзвінками».
«Ми створили програму адаптації, аби повернути природу до міста, — каже Ідальго. — Ми не можемо жити, як раніше. Кліматичні зміни вже відчутні. Частково агресія проти мене пов’язана з тим, що я жінка. А бути жінкою, яка хоче зменшити кількість автівок, означає засмутити багатьох чоловіків. Адже дві третини людей, які користуються громадським транспортом — це жінки».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті