Як очільниця Парижа перетворює його на місто, дружнє до пішоходів та велосипедистів?
Її політика викликає сильний спротив з боку автовласників та політиків правого спрямування.
Її політика викликає сильний спротив з боку автовласників та політиків правого спрямування.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 23629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Діяльність очільниці Парижа Анн Ідальго робить столицю більш дружньою до пішоходів, пише The New York Times.
Зокрема, завдяки новій програмі міського ландшафту і жителі, і гості міста можуть їздити велосипедами вздовж берегів Сени. Велодоріжки відокремлені від автомобільних шляхів гранітними розмежувачами. Впродовж року жінка-мер планує зорганізувати ще близько тисячі кілометрів велодоріжок.
Також у місті значно знизилася кількість автовласників. Ще у 2001 році автівкою володіли 60% сімей, сьогодні ж цей показник впав до 35%. Крім того, Париж піднявся у рейтингу міст, найбільш дружніх до велосипедистів — з 17 місця у 2015 році до восьмого тепер.
Ще одна ініціатива Ідальго — перетворення автомобільної траси вздовж правого берега Сени на громадський парк. Зараз він став однією з найбільш популярних локацій у місті, де завжди гуляє багато містян. Втім, створення цього парку викликало і чимало спротиву, тому сьогодні його появу називають «великою символічною перемогою».
Наразі пані Ідальго планує створити «міські ліси» і висадити дерева на березі Сени навпроти найвизначніших локацій Парижа.
Готуючись до наступної виборної кампанії, вона написала звіт з детальним описом проєкту «зеленого коридору», який реалізують, якщо Ідальго переоберуть на другий термін.
Представники правих сил звинувачують очільницю Парижа в «експерименті з довкіллям за рахунок мешканців міста». Французька асоціація власників автомобілів оприлюднила номер офісу Ідальго, закликаючи автомобілістів «завалити її дзвінками».
«Ми створили програму адаптації, аби повернути природу до міста, — каже Ідальго. — Ми не можемо жити, як раніше. Кліматичні зміни вже відчутні. Частково агресія проти мене пов’язана з тим, що я жінка. А бути жінкою, яка хоче зменшити кількість автівок, означає засмутити багатьох чоловіків. Адже дві третини людей, які користуються громадським транспортом — це жінки».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті