Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Укрзалізниця

У зв’язку з попитом на нічні перевезення Укразалізниця запускає рейс (номер 805) з аеропорту «Бориспіль» до залізничного вокзалу. Поїзд почне курсувати в експериментальному режимі вже 27 жовтня.

Експрес відправлятиметься зі станції Бориспіль-Аеропорт о 02:47 і прибуватиме на станцію Київ – Пасажирський о 03:28.

Наразі інтервал між рейсами в нічний час близько двох годин, адже поїзди відправляються о 01:48, 03:48, 05:40.

Як виявилося, Укрзалізниця всього лише повертає рейс, що з самого початку був у розкладі, який презентували перед запуском регулярного курсування експресів. Але майже одразу після запуску Укрзалізниця скасувала ряд рейсів.

Старий розклад, на якому ще є рейс 805 о 2.43 ночі

Тоді поїзди мали робити 30 пар рейсів на день, а інтервал руху в нічний час складав одну годину. Утім, за кілька днів розклад змінили, в результаті чого максимальний інтервал між потягами збільшився до двох годин, а число годин до 27.

Змінений розклад через кілька днів після запуску експресу

«Ми бачимо попит на перевезення в цей час, адже орієнтовно з першої до другої години ночі в аеропорту підвищений трафік – прибуває до десяти рейсів», — прокоментував повернення рейсу Євген Кравцов.

У коментарях пасажири скаржаться на надмірну завантаженість поїздів, адже внаслідок довгого часу очікування накопичується чимала кількість охочих скористатися експресом. Представники Укразалізниці обіцяють до кінця року збільшити кількість вагонів на поїздах рейсів, що курсують.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button