Поліція оштрафувала київських водіїв на мільйон гривень за проїзд виділеними смугами
«Тепер ці смуги вільні, ними користується громадський транспорт, бо автівкам на ці смуги заїжджати небезпечно»
«Тепер ці смуги вільні, ними користується громадський транспорт, бо автівкам на ці смуги заїжджати небезпечно»
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Ірина Бєлих
Радник мера Києва Віталія Кличка Максим Бахматов в інтерв’ю «Хмарочосу» розповів про перші результати роботи координаційної групи з покращення трафіку, яку він сам нещодавно створив і очолив.
Група домовилася з поліцією, що та чергуватиме у години пік (з сьомої до десятої ранку та з п’ятої до восьмої вечора) на 12 смугах громадського транспорту і виписуватиме штрафи тим, хто на них заїжджає. З 15 по 20 жовтня поліція зібрала близько мільйона гривень штрафів.
«Тепер ці смуги вільні, ними користується громадський транспорт, бо автівкам на ці смуги заїжджати небезпечно», – прокометував радник міського голови.
Камери також зафіксували 27 автівок, які кожного дня заїжджають на смугу громадського транспорту нана проспекті Перемоги в районі зупинки громадського транспорту «Академіка Вернадського»..
«Я попросив скласти цей список наш IT-департамент. Тепер можна сказати: “Ти, і ти, і ти – рагуль. Створюєш небезпеку для велосипедистів. Не даєш нормально проїхати громадському транспорту. Ми будемо тебе знаходити, карати і ґвалтувати. Морально, звичайно. І це все можна робити завдяки smart city технологіям», – продовжив Максим Бахматов.
Фото: Ірина Бєлих
Ще одна задача, яку, за словами Бахматова,ставить перед собою комісія – зменшити смертність у ДТП. 42 пішоходи загинуло в транспортних пригодах із січня по жовтень 2019 року. На думку радника мера, цю цифру можна зменшити вдвічі, якщо «попрацювати з найбільш небезпечними перехрестями».
Крім того, Максим Бахматов прокоментував, що сьогодні у столиці немає інструменту, який показав би рівень заторів у Києві. Згідно з аналітикою компанії TomTom, українська столиця на 13 місці за витратами часу у заторах. Радник мера бачить однією зі своїх задач отримати незалежний і публічний інструмент оцінки ситуацію з трафіком в Києві.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті