Поліція оштрафувала київських водіїв на мільйон гривень за проїзд виділеними смугами
«Тепер ці смуги вільні, ними користується громадський транспорт, бо автівкам на ці смуги заїжджати небезпечно»
«Тепер ці смуги вільні, ними користується громадський транспорт, бо автівкам на ці смуги заїжджати небезпечно»
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Радник мера Києва Віталія Кличка Максим Бахматов в інтерв’ю «Хмарочосу» розповів про перші результати роботи координаційної групи з покращення трафіку, яку він сам нещодавно створив і очолив.
Група домовилася з поліцією, що та чергуватиме у години пік (з сьомої до десятої ранку та з п’ятої до восьмої вечора) на 12 смугах громадського транспорту і виписуватиме штрафи тим, хто на них заїжджає. З 15 по 20 жовтня поліція зібрала близько мільйона гривень штрафів.
«Тепер ці смуги вільні, ними користується громадський транспорт, бо автівкам на ці смуги заїжджати небезпечно», – прокометував радник міського голови.
Камери також зафіксували 27 автівок, які кожного дня заїжджають на смугу громадського транспорту нана проспекті Перемоги в районі зупинки громадського транспорту «Академіка Вернадського»..
«Я попросив скласти цей список наш IT-департамент. Тепер можна сказати: “Ти, і ти, і ти – рагуль. Створюєш небезпеку для велосипедистів. Не даєш нормально проїхати громадському транспорту. Ми будемо тебе знаходити, карати і ґвалтувати. Морально, звичайно. І це все можна робити завдяки smart city технологіям», – продовжив Максим Бахматов.
Ще одна задача, яку, за словами Бахматова,ставить перед собою комісія – зменшити смертність у ДТП. 42 пішоходи загинуло в транспортних пригодах із січня по жовтень 2019 року. На думку радника мера, цю цифру можна зменшити вдвічі, якщо «попрацювати з найбільш небезпечними перехрестями».
Крім того, Максим Бахматов прокоментував, що сьогодні у столиці немає інструменту, який показав би рівень заторів у Києві. Згідно з аналітикою компанії TomTom, українська столиця на 13 місці за витратами часу у заторах. Радник мера бачить однією зі своїх задач отримати незалежний і публічний інструмент оцінки ситуацію з трафіком в Києві.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті