Проєкт Київ S–Bahn: громадський транспорт хочуть об’єднати з приміськими залізничними станціями
На всьому маршруті обіцяють єдиний квиток.
На всьому маршруті обіцяють єдиний квиток.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міністерство інфраструктури планує здійснити проєкт Київ S–Bahn, що має з’єднати міський транспорт Києва з приміськими залізничними станціями. Згідно з цим проєктом, для усієї системи транспорту Києва працюватиме єдиний квиток. Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій під час виступу на інвестиційному форумі RE:think. Invest in Ukraine у м. Маріуполь, сьогодні 29 жовтня 2019 року.
«Маршрут протяжністю більше 300 км має з’єднати Київ та майже 50 залізничних станцій, а також станції метро. 53 млн. осіб – запланований щорічний обсяг перевезення. Єдиний квиток на всьому маршруті», – сказав Владислав Криклій.
На цьому ж форумі міністр інфраструктури заявив, що чотири українських аеропорти (Херсон, Чернівці, Запоріжжя і карго термінал Білої Церкви ) віддадуть в концесію.
Нагадаємо, що в КМДА відклали повний запуск системи через неготовність метрополітену. Е-квиток у Києві планують запустити у квітні 2020 року.
Раніше в КМДА планували повністю перейти на е-квиток 31 жовтня. Передбачалося остаточне вилучення з обігу жетонів метро та талонів у наземному транспорті. В метрополітені повідомляли про те, що згодом відмовляться і від зеленої картки. Натомість оплата проїзду мала здійснюватися за допомогою QR-квитків, Kyiv Smart Card та інших електронних способів оплати.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті