Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Krzysztof Kowalik / unsplash

Найближчим часом у Києві обіцяють заборонити рух вантажних автомобілів містом із сьомої ранку до восьмої вечора. Про це повідомив заступник директора департаменту транспортної інфраструктури КМДА Дмитро Рахматулін, при цьому посилаючись на рішення Київської міської ради від травня 2013 року.

Рух транзитних вантажних автомобілів територією міста із восьмої вечора до сьомої ранку дозволять по проспекту Бажана, Південному мосту, Столичному шосе, вул. Академіка Заболотного, площі Одеській, Великій Кільцевій дорозі, просп. Академіка Палладіна, вул. Міській, Гостомельському шосе, Новій дорозі, просп. Мінському, площі Тараса Шевченка, вул. Полярній, вул. Богатирській, площі Тульській тощо.

На думку КМДА, таке рішення має не лише розвантажити автошляхи і мінімізувати затори, але й покращити екологічну ситуацію в Києві.

«Щоденні затори для Києва стали буденністю. Але чи замислювалися Ви, що автомобілі не лише створюють дорожні корки, а й негативно позначаються на екологічній ситуації столиці?! Саме автомобільні викиди стали основним джерелом забруднення повітря. Деякі складові автомобільних викидів мають і канцерогенний вплив, сприяють загостренню бронхіальної астми. Але передусім це неспецифічна дія, яка знижує імунітет. І людина страждає від звичайних хвороб – тієї ж застуди. Виходить, що ми самі себе отруюємо. Тому з цим усім щось потрібно робити», – прокоментував Дмитро Рахматулін.

Нагадаємо, упродовж жовтня датчики якості повітря фіксували сильне забруднення повітря у Києві.

Читайте також: Чи справді в столиці брудне повітря і наскільки можна довіряти неофіційним датчикам?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button