Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Міська влада заявила про готовність до реконструкції мосту імені Є. О. Патона. Фахівці «Київавтодору» вже підготували проєкт технічного завдання.

Щоб почати роботи, потрібне підтвердження від Міністерства культури, молоді та спорту України, повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

На час реконструкції міст хочуть вивести з реєстру пам’яток архітектури, а після реконструкції — повернути назад у реєстр.

«Для того, щоб почати реконструкцію мосту, необхідно вивести його з реєстру пам’яток архітектури на час ремонту. Місто неодноразово зверталося до Міністерства культури України, Національної академії наук України із проханням вивести зі статусу пам’ятки на час реконструкції, у рамках якої необхідно провести детальне обстеження споруди. Реконструкція дозволить підвищити довговічність мосту, збільшити його пропускну здатність і вантажопідйомність.

Це можливо лише за умови заміни конструктивних елементів мосту з застосуванням сучасних технологій і матеріалів. До слова, щодня через міст проїжджають від 80 до 100 тисяч автівок. Окрім того, реконструкція дасть можливість на мосту організувати вісім смуг руху транспорту та встановити розділяючу потоки транспорту бар’єрну огорожу», — розповів Микола Поворозник.

На думку Миколи Поворозника, реконструкція мосту можлива без повного закриття руху.

Шостого листопада Валерій Позняков, доктор технічних наук, представник Інституту електрозварювання, заявив про критичний стан мосту Патона на засіданні транспортної комісії Київради. За його словами, міст уже непрацездатний і термін його експлуатації закінчився.

Міст Патона збудували у 1953 році. Його загальна довжина 1543 метри. Ширина проїжджої частини між бордюрами — 21 м, а тротуарів — 3 метри.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button