Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26878 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Салон першого класу Air France у 1970 році. Фото: Air France

Гендиректор угорського лоукостера Wizz Air Йожеф Вараді закликав авіакомпанії скасувати бізнес-клас у літаках заради боротьби з кліматичними змінами, повідомляє Forbes.

«Бізнес-клас має бути заборонений. Вуглецевий слід від таких пасажирів удвічі перевищує той, що лишають пасажири економ-класу. Авіаіндустрія винна у збереженні цієї неефективної й архаїчної моделі», – заявив Вараді.

Він вважає, що бізнес-класу не повинно бути перельотах тривалістю менш як п’ять годин.

Справді, згідно з калькулятором, розробленим швейцарською неприбутковою організацією myclimate, переліт Лондон-Берлін в економ-класі спричинить викид 0,209 тонн вуглецю, а в бізнес-класі – 0,270 тонн.

Wizz Air стверджує, що має найнижчий показник вуглецевого сліду в розрахунку на кожного пасажира з-поміж авіакомпаній-конкурентів. Те саме, до речі, стверджує Ryanair. Утім, завдяки кількості авіарейсів ірландський лоукостер увійшов до десятки найбільших забруднювачів Європи.

«Це правда, що пасажир бізнес-класу лишає більший вуглецевий слід, ніж пасажир економу. Викиди у розрахунку на кожного пасажира в лоукостерів справді менші. Але річ у тому, що загальні викиди від авіації зростають, і за цей ріст відповідальні лоукост-компанії», – пояснює Жиль Дюфрасне, представник Carbon Market Watch.

На цій підставі авіакомпанії, які пропонують перельоти бізнес-класом, звинувачують лоукостерів у безвідповідальній ціновій політиці: квитки вартістю 10 євро заохочують людей літати частіше, що в цілому завдає більше шкоди довкіллю.

Авіакомпанії почали запроваджувати бізнес-клас у 1970-х роках як проміжний між першим і економ-класом. У ті часи стюарди ще могли запропонувати пасажирам сигару до дорогого коньяку і запеченого ягняти.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button