Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Pixabay

Ірландська авіакомпанія Ryanair потрапила до десятки найбільших забруднювачів повітря в Євросоюзі. Крім лоукостера у списку – дев’ять вугільних теплоелектростанцій, повідомляє The Guardian.

За даними Єврокомісії, на рахунку Ryanair – 9,9 мегатонн викидів парникових газів у 2018 році, і ці показники зростали з року в рік. Щороку авіакомпанія перевозить 130 мільйонів пасажирів.

«З точки зору клімату, Ryanair – це нове вугілля. Цей недостатньо регульований і оподаткований сектор потрібно впорядкувати, починаючи з податку на гас і правил, які змусять авіакомпанії переходити на паливо з нульовими викидами», – заявив менеджер з авіації Європейської федерації транспорту та довкілля Ендрю Мерфі.

«Ryanair – це найзеленіша та найчистіша авіакомпанія. Клієнти Ryanair лишають найменший вуглецевий слід порівняно з показниками інших авіаліній», – заявив речник ірландського лоукостера.

Професор енергетики і кліматичних змін в Університеті Манчестера Кевін Андерсон погоджується, що Ryanair використовує сучасні літаки, утім це лише ілюструє, що авіаперевезення не встигають задовольняти вимоги Паризької угоди. Єдиним виходом із ситуації він бачить утримання від спонтанних перельотів.

На першому місці у списку – Белхатувська ТЕС, розташована у Польщі. Це найбільша теплова електростанція у Європі, й найбільша у світі електростанція, що працює на бурому вугіллі.

Після Ryanair найбруднішою європейською авіакомпанією виявився лоукостер EasyJet, але він посідає 31 місце. Ще далі йдуть Lufthansa, Norwegian Airways і British Airways.

Загалом на авіацію припадає 3% викидів парникових газів у Європі. Але з нинішніми темпами росту авіаційної індустрії ця частка до 2050 може збільшитися у сім разів.

Водночас викиди від вугільних ТЕС у Європі щороку зменшуються, оскільки європейські країни поступово переходять на екологічніші джерела енергії. Наприклад, на початку року уряд Німеччини ухвалив рішення про відмову від використання вугілля до 2038 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button