Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 267 днів. За цей час ми опублікували 23421 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Kravtsov.Evg

Укрзалізниця планує збудувати 70 кілометрів євроколії від станції Скнилів у Львові до станції Медика у Польщі. Про це заявив очільник компанії Євген Кравцов.

За його словами, він переконався, що це можна зробити за рік, хоч і визнав, що про будівництво такої колії говорять вже десять років. Колія буде комбінованою (1436/1520 мм) і проходитиме через прикордонний пункт «Мостиська-2».

Оскільки Укрзалізниця розглядає цей проєкт як соціальний, кошти, попередньо, плануть залучити з держбюджету.

Станцію Скнилів розташовано у трьох кілометрах від аеропорту «Львів» та в одному кілометрі від автостанції. Укрзалізниця вирішила обрати саме цю станцію, а не вокзал Львова, щоб уникнути перевантаження останнього, адже через нього прямують фактично усі внутрішньодержавні поїзди.

Наразі через різницю в ширині колій залізнична подорож до Європи можлива лише зі зміною коліс потяга або з пересадкою. Це подовжує час у дорозі приблизно на годину. В Україні є лише невеликі ділянки євроколій біля кордонів із країнами Європи. Вузьку колію до Європи поки прокладено з Мукачевого. Також широку українську колію прокладено до польського Перемишля.

Також Кравцов повідомив, що заплановано запустити експрес між Скниловом, аеропортом і львівським залізничним вокзалом.

Раніше «Укрзалізниця» заявляла про наміри відновити залізничне сполучення між Києвом і Берліном у 2020 році. Нещодавно з’явився новий графік поїзда Львів-Перемишль, який дозволяє доїхати до Берліна зі зручною пересадкою.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button