Як політика відмови від автівок у Парижі вплинула на роботу метро?
13 лінія метро Парижу зараз є п’ятою у світі найбільш перевантаженою лінією підземки.
13 лінія метро Парижу зараз є п’ятою у світі найбільш перевантаженою лінією підземки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 131 днів. За цей час ми опублікували 25061 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Впродовж останніх п’яти років кількість користувачів паризького метро безпрецендентно зросла.
На сьогодні пасажири метро Парижу протягом року щодня здійснюють на 217 837 поїздок більше порівняно з ситуацією у 2013. Однією з причин переповненості метро є міська політика, спрямована на відмову від використання автомобілів, пише Citylab. Відтак, паризьке метро вже працює на межі пропускної здатності.
13 лінія паризького метро зараз є п’ятою найбільш перевантаженою лінією підземки в світі. Її перевершили лише чотири лінії – дві в Сан-Паулу та дві в Буенос-Айресі.
При цьому в Парижі протягом декількох десятиліть суттєво зменшувалася кількість автомобілів на дорогах. Крім того, кампанія очільниці міста Анн Ідальго з переформатування міста у дружнє для пішоходів і велосипедистів також вплинула на популярність поїздок в метро.
Згідно з останніми опитуваннями Анн Ідальго переоберуть на наступних виборах міського голови в березні, а це значить, що її політика отримала підтримку містян.
Інший кандидат, від партії «Зелених», Девід Бельярд обіцяє навіть перевершити Ідальго і взагалі «звільнити Париж від автомобілів», а ще один безпартійний кандидат закликає створити додатковий проїзний шлях для метро під тим, що вже працює.
У Парижі будують кільцеву лінію, три нові та розширюють вже наявні. Цей проєкт має назву «Grand Paris Express» і відкриватиметься поетапно до 2030 року. Він має забезпечити транспортне сполучення з передмістями Парижа.
Тим часом працівники транспортної системи намагаються розробити альтернативні шляхи, щоб зменшити навантаження на метро. Зокрема, збільшують кількість поїздів і роблять платформи ще доступнішими.
Приміром, наступного року на 14 лінії кількість вагонів мають збільшити з шести до восьми. Це дозволить кожному поїзду перевозити до 1000 пасажирів. Транспортна залізнична мережа RER, життєво важлива ланка між Парижем і передмістям, збільшила свою пропускну спроможність, впровадивши на одній лінії двоповерхові поїзди. Те саме зроблять на іншій лінії, але вже у 2025 році.
У 2012 року повністю автоматизували першу лінію метро, що також збільшило частоту поїздок.
Крім того, триває дискусія щодо популяризації серед містян віддаленої роботи. Так планують зменшити наплив пасажирів до громадського транспорту.
Читайте також: Громадський простір замість авторозв’язки: як зміниться площа Бастилії в Парижі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті