Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Headway, Unsplash

Комунальне підприємство КМДА «Освітня Агенція Міста Києва» оголосила тендер на розміщення «джинси» – так називають замовні публікації, розміщені у ЗМІ без помітки «реклама», «PR» тощо. На це звернув увагу киянин Сергій Пасюта.

У тендерній документації йдеться про публікацію десяти матеріалів у різних рубриках, таких як новини, експертні висновки, афіша тощо. Матеріали мають висвітлювати діяльність «Освітньої агенції» у нейтральному або позитивному ключі.

Згідно з умовами, матеріали слід розмістити «без поміток “реклама”або інших аналогічних послуг, які характеризуються рекламні матеріали».

Скріншот: Сергій Пасюта

У тендері, який відбувся сьогодні, п’ятого грудня, найнижчу ціну запропонувало видання «Київвлада» – 40 000 гривень. Наразі учасник очікує рішення.

КНП «Освітня Агенція Міста Києва» підпорядковується Департаменту освіти і науки КМДА. Її було створено у 2006 році. Агенція займається дослідженням стану освіти в Києві, вивченням діяльності навчальних закладів, оцінюванням рівня знань учнів тощо.

У 2017 році Інституту масової інформації оприлюднив дослідження, згідно з яким 11% всіх замовних матеріалів без відповідних позначок, були про київську владу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button