Київські комунальники оголосили тендер на розміщення «замовних новин»
«Освітня Агенція Міста Києва» заплатить по 4 000 гривень за кожен з десяти матеріалів, які вийдуть без позначки «реклама».
«Освітня Агенція Міста Києва» заплатить по 4 000 гривень за кожен з десяти матеріалів, які вийдуть без позначки «реклама».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 131 днів. За цей час ми опублікували 25061 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Комунальне підприємство КМДА «Освітня Агенція Міста Києва» оголосила тендер на розміщення «джинси» – так називають замовні публікації, розміщені у ЗМІ без помітки «реклама», «PR» тощо. На це звернув увагу киянин Сергій Пасюта.
У тендерній документації йдеться про публікацію десяти матеріалів у різних рубриках, таких як новини, експертні висновки, афіша тощо. Матеріали мають висвітлювати діяльність «Освітньої агенції» у нейтральному або позитивному ключі.
Згідно з умовами, матеріали слід розмістити «без поміток “реклама”або інших аналогічних послуг, які характеризуються рекламні матеріали».
У тендері, який відбувся сьогодні, п’ятого грудня, найнижчу ціну запропонувало видання «Київвлада» – 40 000 гривень. Наразі учасник очікує рішення.
КНП «Освітня Агенція Міста Києва» підпорядковується Департаменту освіти і науки КМДА. Її було створено у 2006 році. Агенція займається дослідженням стану освіти в Києві, вивченням діяльності навчальних закладів, оцінюванням рівня знань учнів тощо.
У 2017 році Інституту масової інформації оприлюднив дослідження, згідно з яким 11% всіх замовних матеріалів без відповідних позначок, були про київську владу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті