Київські комунальники оголосили тендер на розміщення «замовних новин»
«Освітня Агенція Міста Києва» заплатить по 4 000 гривень за кожен з десяти матеріалів, які вийдуть без позначки «реклама».
«Освітня Агенція Міста Києва» заплатить по 4 000 гривень за кожен з десяти матеріалів, які вийдуть без позначки «реклама».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Комунальне підприємство КМДА «Освітня Агенція Міста Києва» оголосила тендер на розміщення «джинси» – так називають замовні публікації, розміщені у ЗМІ без помітки «реклама», «PR» тощо. На це звернув увагу киянин Сергій Пасюта.
У тендерній документації йдеться про публікацію десяти матеріалів у різних рубриках, таких як новини, експертні висновки, афіша тощо. Матеріали мають висвітлювати діяльність «Освітньої агенції» у нейтральному або позитивному ключі.
Згідно з умовами, матеріали слід розмістити «без поміток “реклама”або інших аналогічних послуг, які характеризуються рекламні матеріали».
У тендері, який відбувся сьогодні, п’ятого грудня, найнижчу ціну запропонувало видання «Київвлада» – 40 000 гривень. Наразі учасник очікує рішення.
КНП «Освітня Агенція Міста Києва» підпорядковується Департаменту освіти і науки КМДА. Її було створено у 2006 році. Агенція займається дослідженням стану освіти в Києві, вивченням діяльності навчальних закладів, оцінюванням рівня знань учнів тощо.
У 2017 році Інституту масової інформації оприлюднив дослідження, згідно з яким 11% всіх замовних матеріалів без відповідних позначок, були про київську владу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті