Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23493 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото надані компанією «Вест Мілз»

З 15 грудня продукти з рослинного м’яса американської компанії Beyond Meat почнуть продаватися у роздрібних мережах, повідомляє пресслужба офіційного дистриб’ютора, компанії «Вест Мілз».

Бургерні котлети та ковбаски мають з’явитися в мережах «Еко-Лавка», Vegetus і в магазині «Мясторія» (ЦУМ). Також веганське м’ясо можна буде замовити онлайн.

Фото надані компанією «Вест Мілз»

Очікувана ціна за упаковку двох котлет – 270 гривень.

«Спочатку ми не планували виходити в рітейл так швидко, але після запуску на українському ринку отримали сотні дзвінків із запитами на продаж бургерних котлет для домашнього приготування», – повідомив директор «Вест Мілз» Станіслав Луцкович.

Фото надані компанією «Вест Мілз»

На початку листопада рослинне м’ясо Beyond Meat почали готувати у низці ресторанів Києва та Одеси: ЖЗЛ, Queen, BEEF meat & wine, The Burger, Not only Fish, Avalon, Mocco, Normal, Havana, Fabius, Villa Riviera, Маяк, Bassano, Champion Hall, Монтеккі v Капулетті, PR BAR, Нікого Не Їм, MY! Burgers & Fries, IZone Cafe, Альтруіст, ORANG + UTAN, Omega Three, Ketchup Room, ресторани сім’ї Діми Борисова, мережа Star Burger.

Незабаром страви з м’ясом на рослинній основі планують включити в меню деякі спортклуби та готелі.

Стартап Beyond Meat було засновано у 2009 році. Зараз його продукція продається у 20 країнах. В основі м’яса рослинного походження – бобовий білок, рапсова і кокосова олії. Крім котлет і ковбасок компанія пропонує яловичий фарш. Незабаром обіцяє створити рослинні стейки та бекон.

Фото надані компанією «Вест Мілз»

Компанія Beyond Meat запевняє, що для виробництва рослинних бургерів використовується на 99% менше води, на 93% менше земельних ресурсів, продукується на 90% менше викидів парникових газів і потрібно на 46% менше енергії, ніж для виробництва м’ясних бургерів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button