Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото надані компанією «Вест Мілз»

З 15 грудня продукти з рослинного м’яса американської компанії Beyond Meat почнуть продаватися у роздрібних мережах, повідомляє пресслужба офіційного дистриб’ютора, компанії «Вест Мілз».

Бургерні котлети та ковбаски мають з’явитися в мережах «Еко-Лавка», Vegetus і в магазині «Мясторія» (ЦУМ). Також веганське м’ясо можна буде замовити онлайн.

Фото надані компанією «Вест Мілз»

Очікувана ціна за упаковку двох котлет – 270 гривень.

«Спочатку ми не планували виходити в рітейл так швидко, але після запуску на українському ринку отримали сотні дзвінків із запитами на продаж бургерних котлет для домашнього приготування», – повідомив директор «Вест Мілз» Станіслав Луцкович.

Фото надані компанією «Вест Мілз»

На початку листопада рослинне м’ясо Beyond Meat почали готувати у низці ресторанів Києва та Одеси: ЖЗЛ, Queen, BEEF meat & wine, The Burger, Not only Fish, Avalon, Mocco, Normal, Havana, Fabius, Villa Riviera, Маяк, Bassano, Champion Hall, Монтеккі v Капулетті, PR BAR, Нікого Не Їм, MY! Burgers & Fries, IZone Cafe, Альтруіст, ORANG + UTAN, Omega Three, Ketchup Room, ресторани сім’ї Діми Борисова, мережа Star Burger.

Незабаром страви з м’ясом на рослинній основі планують включити в меню деякі спортклуби та готелі.

Стартап Beyond Meat було засновано у 2009 році. Зараз його продукція продається у 20 країнах. В основі м’яса рослинного походження – бобовий білок, рапсова і кокосова олії. Крім котлет і ковбасок компанія пропонує яловичий фарш. Незабаром обіцяє створити рослинні стейки та бекон.

Фото надані компанією «Вест Мілз»

Компанія Beyond Meat запевняє, що для виробництва рослинних бургерів використовується на 99% менше води, на 93% менше земельних ресурсів, продукується на 90% менше викидів парникових газів і потрібно на 46% менше енергії, ніж для виробництва м’ясних бургерів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button