Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 326 днів. За цей час ми опублікували 23821 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Alexander Kubrakov

Уряд ухвалив рішення про використання металургійних шлаків та інших відходів виробництва для будівництва українських доріг, повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури.

Відтепер переможців у тендерах на будівництво чи ремонт доріг визначатимуть не лише за ціною. Буде запроваджено так званий неціновий критерій, тобто додатковий параметр, який впливатиме на вибір переможця. Це критерій «заходи з захисту довкілля» з питомою вагою щонайменше 10%.

В уряді вважають, що таке рішення дозволить покращити екологічну ситуацію (адже відходи не забруднюватимуть навколишнє середовище); позбавитись залежності від імпорту будівельних матеріалів з РФ, зокрема, бітуму, та зекономити кошти під час дорожніх робіт.

Як пояснює голова Укравтодору Олександр Кубраков, шлаки використовуватимуть для спорудження насипів замість щебеню.

«Питання про те, куди подіти шлаки – головний біль для багатьох українських підприємств. Тому вони радо готові ділитися ними абсолютно безкоштовно. Витрати – лише на логістику, і то не завжди, – пояснює він. – Обсяги таких відходів – металургійних, вугільних, золошлаків – в Україні складають сотні мільйонів тонн. Використання шлаків у будівництві доріг – дієвий спосіб утилізації».

Передусім шлаки використовуватимуть у тих регіонах, де розміщені відповідні виробництва – у Запорізькій, Донецькій, Луганській, Дніпропетровській, Миколаївській та Кіровоградській областях.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button