«Укрзалізниця» повторно оприлюднила проєкт реконструкції центрального вокзалу Києва
Рендери проєкту вже публікували в березні, проте не врахували пропозиції та зауваження громадськості.
Рендери проєкту вже публікували в березні, проте не врахували пропозиції та зауваження громадськості.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Керівник ПАТ «Укразалізниця» Євген Кравцов опублікував рендер проєкту реконструкції Центрального залізничного вокзалу.
Той самий проєкт реконструкції Вокзальної площі Кравцов вже оприлюднював у березні 2019 року з анонсом початку робіт у липні. Тоді у громадськості було багато пропозицій і зауважень, які на даний момент не врахували.
За словами керівника Укразалізниці, в найближчі декілька місяців через систему Prozorro оберуть партнера, який візьме в оренду торговельні площі на Центральному, Південному вокзалі та конкорсі (понад 10 тис квадратних метрів).
Торговельні точки, які псують інтер’єр, обіцяють ліквідувати, а зручні та невикористовувані площі – комерціалізувати (як-от багажне відділення, де зараз проходить виставка Ukraine WOW).
За підрахунками Укразалізниці потенційний орендар витратить близько 70 млн грн на облаштування нових торговельних місць.
Кравцов розраховує на збільшення доходу в сім разів після реконструкцію вокзалу зсередини.
«Наразі ж з початку 2019 року вокзал завдав компанії більше 87 млн грн збитків.
Чому не робили цього раніше: бо в нас були зв’язані руки політичною бюрократією. Отримали дозвіл – готові до роботи. З цікавого: деякі орендарі мали «контракти» за максимально низькою ціною на 25 років. Тому зараз ще триває робота в цьому напрямі», – пояснив керівник Укрзалізниці.
До кінця року Укрзалізниця обіцяє публічно представити на обговорення громадськості всі етапи реконструкції.
У березні транспортні спеціалісти й активісти, побачивши рендер проєкту у Facebook, нарікали, що рішення прийняли без архітектурного конкурсу, а також звертають увагу, що на площу не збираються заводити трамвайні колії. Зараз пасажирам трамвая доводиться йти через довгий перехід з вулиці Старовокзальної, щоб потрапити на Вокзальну площу та на станцію метро.
Наступними кроком Кравцов назвав реконструкцію привокзальної площі, передання частини площ у концесію і будівництво торгівельно-розважального центру на базі залізничного вокзалу.
Нагадаємо, що на Привокзальній площі Львова після реконструкції трамваї довозитимуть пасажирів фактично до головного входу на вокзал.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті