Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Рендер: Євген Кравцов / Facebook

Керівник ПАТ «Укразалізниця» Євген Кравцов опублікував рендер проєкту реконструкції Центрального залізничного вокзалу.

Той самий проєкт реконструкції Вокзальної площі  Кравцов вже оприлюднював у березні 2019 року з анонсом початку робіт у липні. Тоді у громадськості було багато пропозицій і зауважень, які на даний момент не врахували.

Рендер: Євген Кравцов / Facebook

За словами керівника Укразалізниці, в найближчі декілька місяців через систему Prozorro оберуть партнера, який візьме в оренду торговельні площі на Центральному, Південному вокзалі та конкорсі (понад 10 тис квадратних метрів).

Рендер: Євген Кравцов / Facebook

Торговельні точки, які псують інтер’єр, обіцяють ліквідувати, а зручні та невикористовувані площі – комерціалізувати (як-от багажне відділення, де зараз проходить виставка Ukraine WOW).

За підрахунками Укразалізниці потенційний орендар витратить близько 70 млн грн на облаштування нових торговельних місць.
Кравцов розраховує на збільшення доходу в сім разів після реконструкцію вокзалу зсередини.

Рендер: Євген Кравцов / Facebook

«Наразі ж з початку 2019 року вокзал завдав компанії більше 87 млн грн збитків.
Чому не робили цього раніше: бо в нас були зв’язані руки політичною бюрократією. Отримали дозвіл – готові до роботи. З цікавого: деякі орендарі мали «контракти» за максимально низькою ціною на 25 років. Тому зараз ще триває робота в цьому напрямі», – пояснив керівник Укрзалізниці.

До кінця року Укрзалізниця обіцяє публічно представити на обговорення громадськості всі етапи  реконструкції.

Рендер: Євген Кравцов / Facebook

У березні транспортні спеціалісти й активісти, побачивши рендер проєкту у Facebook, нарікали, що рішення прийняли без архітектурного конкурсу, а також звертають увагу, що на площу не збираються заводити трамвайні колії. Зараз пасажирам трамвая доводиться йти через довгий перехід з вулиці Старовокзальної, щоб потрапити на Вокзальну площу та на станцію метро.

Наступними кроком Кравцов назвав реконструкцію привокзальної площі, передання частини площ у концесію і будівництво торгівельно-розважального центру на базі залізничного вокзалу.

Нагадаємо, що на Привокзальній площі Львова після реконструкції трамваї довозитимуть пасажирів фактично до головного входу на вокзал.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button